סרטון פעילות ימות המשיח בימי הקורונה
-
@ישראל10 יותר ממה שחשבתם
אני לא יודע אם הם רוצים שיפרטו
@ימות-המשיח אתם יכולים להגיב בעצמכם@יעקב-ישראל לפי מה שאתה אומר, זה שווה להם בכלל?
הרי התקופה של הקורונה כבר די בסוף ובשביל היום יום הם הסתדרו בשרתים שכבר היה להם... -
@יעקב-ישראל לפי מה שאתה אומר, זה שווה להם בכלל?
הרי התקופה של הקורונה כבר די בסוף ובשביל היום יום הם הסתדרו בשרתים שכבר היה להם...@ישראל10 ומה הם ישאירו את הציבור בלי מערכות ?
אני לא יודע אם היה להם בכלל אופציה אחרת
אבל ניתן להם להגיב @ימות-המשיח
נקווה שהם נשארו בלי נזקים (אפילו שירות הפרימיום שלהם כמעט לא פעל בגלל הלחץ לעובדים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות