עזרה| משהו יודע למה JMUSIC כותב לי את זה
-
אני כרגע משתמש ב ADBLOCK ובאתר הנ''ל יש חסימה אז אני משהה את ADBLOCK באתר והוא עדיין דורש שאני אכבה מה עושים יש לציין שזה קורא לי רק באתר שלהם תודה מראש

-
@116nxh9 אמר בעזרה| משהו יודע למה JMUSIC כותב לי את זה:
אני כרגע משתמש ב ADBLOCK ובאתר הנ''ל יש חסימה אז אני משהה את ADBLOCK באתר והוא עדיין דורש שאני אכבה מה עושים יש לציין שזה קורא לי רק באתר שלהם תודה מראש

מה יקרה עם תסיר אותו ותתקין מחדש??
-
@116nxh9 אמר בעזרה| משהו יודע למה JMUSIC כותב לי את זה:
@פישל ניסיתי להסיר כמוח שאמרת ועדיין אותו דבר
טוב אני לא כל כך מתמצא אני רק שאלתי מה יקרה אם תסיר ותתקין מחדש וזה כנראה יפתר אני לא יודע אם דבר כזה שומר קוקויס כך שלא זה הבעיה אליהו כתב כאן
אל לנעוץ אולי נעצת משהו וזה נשאר ??
תשאל את המומחים יותר ממנו אני כלום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ובכלל לא היה לי חוסם פרסומות והם לא נתנו להמשיך...