באג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?
-
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה! -
@משה-מזרחי
רעיון חמוד!
אבל - למה זה קרה?
איך מתקנים?
שכחתי - ניסיתי לעשות "תקן" וגם "איפוס" בהגדרות. -
@משה-מזרחי
רעיון חמוד!
אבל - למה זה קרה?
איך מתקנים?
שכחתי - ניסיתי לעשות "תקן" וגם "איפוס" בהגדרות. -
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה!@י-פל כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה!תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
הבעיה שדפנדר פועל והוא ימחק התוכנה.
על כן תחריג את הקובץ קודם החילוץ ע"י התוכנה הבאה:
https://www.sordum.org/downloads/?defender-exclusion-tool
קרדיט לתוכנה זו: @ejay . -
@י-פל כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה!תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
הבעיה שדפנדר פועל והוא ימחק התוכנה.
על כן תחריג את הקובץ קודם החילוץ ע"י התוכנה הבאה:
https://www.sordum.org/downloads/?defender-exclusion-tool
קרדיט לתוכנה זו: @ejay . -
@י-פל כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה!תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
הבעיה שדפנדר פועל והוא ימחק התוכנה.
על כן תחריג את הקובץ קודם החילוץ ע"י התוכנה הבאה:
https://www.sordum.org/downloads/?defender-exclusion-tool
קרדיט לתוכנה זו: @ejay .@הנני-העני כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
לא מצליח להוריד. זה מעביר לגוגל דרייב שטוען 404...
את תוכנת ההחרגות דווקא הצלחתי להוריד. -
@הנני-העני כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
לא מצליח להוריד. זה מעביר לגוגל דרייב שטוען 404...
את תוכנת ההחרגות דווקא הצלחתי להוריד. -
@י-פל כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
דפנדר פועל אצלי, רואים במנהל המשימות, הנה [השני]

אבל לא ניתן לגשת אליו, הוא לא נפתח.
גם בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת

ואפילו בהגדרות-אבטחה, אם נכנסים לשם התוכנה נתקעת...
לא השבתתי ע"י שום תוכנה [והראיה שהוא פועל, ניסיתי לפתוח איזו תוכנה [להשבתת דפנדר] והיא נמחקה, כיון שהיא וירוס.
הדבר היחיד שעשיתי, זה בהגדרות התוכנה להשבית את האנטיוירוס [הרבה פעמים ברצף].
אני לא מעוניין להשבית את דפנדר, אלא שאוכל לשלוט עליו[כך שלא יעזרו לי עצות שתכליתן להשבית לצמיתות] הבו עיצה!תוכנת דפנדר קונטרול של סודורום ולחיצה על enable אמורה לפתור לך הבעיה.
הבעיה שדפנדר פועל והוא ימחק התוכנה.
על כן תחריג את הקובץ קודם החילוץ ע"י התוכנה הבאה:
https://www.sordum.org/downloads/?defender-exclusion-tool
קרדיט לתוכנה זו: @ejay .@הנני-העני כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת
אצלי אותה בעיה. נא עזרתכם.
-
@הנני-העני כתב בבאג | דפנדר פועל, אך לא ניתן לגשת אליו. מה עושים?:
בהתחל - אבטחת ווינדוס, הסמל עולה אך התוכנה לא נדלקת
אצלי אותה בעיה. נא עזרתכם.
-
@שואב-מים
אני צריך גישה לאבטחת ווינדוס בשביל להפעיל את Defender Control, החלון של אבטחת וינדוס אמנם נפתח אך נשאר ריק.
כתוב שם שהמנהל חסם את הגישה.
מה עושים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות