בקשה | בקשה לקבלת SMS
-
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
אולי לאימות זה כן טוב
אימות חייב להיות דרך המספר שמעודכן בגוגל...
@ניתאי-בן-שושן תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח, להגדיר כתובת מייל לשיחזור החשבון, ואז, בעז"ה, כשתרצה להיכנס ממחשב אחר הוא ישלח לך קוד למייל או אפילו תצטרך רק להזין את כתובת המייל לשיחזור...
בהצלחה!
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
-
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
נכון, אבל מעכשיו הוא יכול להיכנס לכל מחשב שהוא.
-
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
נכון, אבל מעכשיו הוא יכול להיכנס לכל מחשב שהוא.
@יוסף-אלחנן יש בזה
-
בקיצור מי שיכול ויש לו SMS שאני שניה ישלח לו קוד שיגיד לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות