בירור | הקלטת מסך חיצונית
-
@נחמן-פלח כתב בבירור | הקלטת מסך חיצונית:
שבהקלטת מסך חיצונית
לא ברור מה אתה מתכוון חיצונית, אבל אם תעשה ע''י פקודה מהמסוף לכאורה הוא לא יקפיץ שום הודעה.
הנה דוגמא: פקודת המסוף להקלטת מסך.mp4
זאת הפקודה -screenrecord --time-limit 18 /sdcard/movies/video.mp4מסוף יש לך במ''ט מנג'ר וגם ב X pore.
והפקודה מובאת במדריך הזה
של @צדיק-תמים.
https://madrichim.ovh/topic/7/מדריך-לתוכנת-adb
עריכה:
יש לזה כמה חסרונות, אין לך איך להפסיק את ההקלטה באמצע, או להאריך אותה. ואם תעשה שתי הסרטות בזו אחר זו, הראשונה תמחק, (אלא אם תשנה שם לפני שתקליט חדש). -
@נחמן-פלח כתב בבירור | הקלטת מסך חיצונית:
שבהקלטת מסך חיצונית
לא ברור מה אתה מתכוון חיצונית, אבל אם תעשה ע''י פקודה מהמסוף לכאורה הוא לא יקפיץ שום הודעה.
הנה דוגמא: פקודת המסוף להקלטת מסך.mp4
זאת הפקודה -screenrecord --time-limit 18 /sdcard/movies/video.mp4מסוף יש לך במ''ט מנג'ר וגם ב X pore.
והפקודה מובאת במדריך הזה
של @צדיק-תמים.
https://madrichim.ovh/topic/7/מדריך-לתוכנת-adb
עריכה:
יש לזה כמה חסרונות, אין לך איך להפסיק את ההקלטה באמצע, או להאריך אותה. ואם תעשה שתי הסרטות בזו אחר זו, הראשונה תמחק, (אלא אם תשנה שם לפני שתקליט חדש).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

