בקשה | הגריסה החדשה של 4X4 להורדה
-
אני נקניתי את הטלפון הזה עם הגריסה הישנה ואמרו חברים ששדרגו אותו ב20 ש"ח האם יש למשהו את הגריסה להורדה
@ממש-מתחיל לא נראה לי שיש למישהו וגם אם כן איך תצרוב
-
@ממש-מתחיל לא נראה לי שיש למישהו וגם אם כן איך תצרוב
-
@כ-ק כתב בבקשה | הגריסה החדשה של 4X4 להורדה:
לא נראה לי שיש למישהו וגם אם כן איך תצרוב
נראה לי שזה עובד דרך הכרטיס אבל צריך לבדוק
@ממש-מתחיל ממש לא נראה לי לא שמעתי על כזה דבר
-
@ממש-מתחיל לא נראה לי שיש למישהו וגם אם כן איך תצרוב
-
@כ-ק כתב בבקשה | הגריסה החדשה של 4X4 להורדה:
וגם אם כן איך תצרוב
זה תוכנה שמתקינים על המחשב וככה אפשר לצרוב אבל לא נראה שמפיצי את התוכנה כי איזה בעל חנות אמר לי שוא התקין לו על המחשב את התוכנה דרך שליטה מרחוק כי הוא לא רוצה שיעבור הלאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות