בקשת מידע | אנדרואיד אוטו למכשיר שיאומי
-
היי רציתי לדעת אם משהו יודע איך להתקין אנדרואיד אוטו במכשיר של איומי f22 pro, כי התקנתי את האפליקציה אבל כשאני מחבר לאוטו בפלאפון מופיעה לי שזה לא תקין כי צריך שזה יהיה מתואם עם המערכת של הפלאפון, משהו יודע איך עושים את זה אם בכלל אפשר?
-
היי רציתי לדעת אם משהו יודע איך להתקין אנדרואיד אוטו במכשיר של איומי f22 pro, כי התקנתי את האפליקציה אבל כשאני מחבר לאוטו בפלאפון מופיעה לי שזה לא תקין כי צריך שזה יהיה מתואם עם המערכת של הפלאפון, משהו יודע איך עושים את זה אם בכלל אפשר?
@RefaHal כתב בבקשת מידע | אנדרואיד אוטו למכשיר שיאומי:
היי רציתי לדעת אם משהו יודע איך להתקין אנדרואיד אוטו במכשיר של איומי f22 pro, כי התקנתי את האפליקציה אבל כשאני מחבר לאוטו בפלאפון מופיעה לי שזה לא תקין כי צריך שזה יהיה מתואם עם המערכת של הפלאפון, משהו יודע איך עושים את זה אם בכלל אפשר?
אני גם נתקל כעת בבעיה זו. האם הצלחת להסתדר? אשמח לדעת איך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות