בירור | האם קימת אפליקציה ברמת חסימה כמו של האאוטנט
-
@THMHE
מה לברר שאלתי?
אם יש משהו דומה ללא הצורך ללכת למתקין@עם-ישראל-חיי אם זה אפליקציה אולי הם יכולים לשלוח לך אותה..
-
@THMHE
מה לברר שאלתי?
אם יש משהו דומה ללא הצורך ללכת למתקין@עם-ישראל-חיי
מה עם קיי דרואיד של @ לא מתייאש -
@עם-ישראל-חיי
מה עם קיי דרואיד של @ לא מתייאש@אזולאי
תודה
מתוסבך להשתמש בזה אני מחפש משהו להתקין לבחור מה לחסום וזהו -
@אזולאי
תודה
מתוסבך להשתמש בזה אני מחפש משהו להתקין לבחור מה לחסום וזהו@עם-ישראל-חיי
אם היה משהו טוב יותר, הוא לא היה טורח לפתח את זה.
ובקיצור: לעניות דעתי, זה ממש לקטוף את הירח. -
@אזולאי
תודה
מתוסבך להשתמש בזה אני מחפש משהו להתקין לבחור מה לחסום וזהו@עם-ישראל-חיי כתב בבירור | האם קימת אפליקציה ברמת חסימה כמו של האאוטנט:
@אזולאי
תודה
מתוסבך להשתמש בזה אני מחפש משהו להתקין לבחור מה לחסום וזהוזה לדעתי האפליקציה הכי פשוטה שתמצא אני מדבר על של @לא-מתייאש
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבירור | האם קימת אפליקציה ברמת חסימה כמו של האאוטנט:
@אזולאי
תודה
מתוסבך להשתמש בזה אני מחפש משהו להתקין לבחור מה לחסום וזהוזה לדעתי האפליקציה הכי פשוטה שתמצא אני מדבר על של @לא-מתייאש
@זונדל
אתה יכול בבקשה לתת לי קישור לנושא -
@זונדל
אתה יכול בבקשה לתת לי קישור לנושא -
@זונדל
אפשר להתקין מבחוץ אפליקציות? -
@זונדל
אפשר להתקין מבחוץ אפליקציות?@עם-ישראל-חיי כתב בבירור | האם קימת אפליקציה ברמת חסימה כמו של האאוטנט:
@זונדל
אפשר להתקין מבחוץ אפליקציות?אתה בוחר
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבירור | האם קימת אפליקציה ברמת חסימה כמו של האאוטנט:
@זונדל
אפשר להתקין מבחוץ אפליקציות?אתה בוחר
@מתושלח-הבבלי
מטורף לוקח תודה רבה לכל מי שענה פה



שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות