בעיה | שולחן העבודה קורס כל כמה שניות ללא שורת המשימות
-
יש לי מחשב עם וינדוס 11 (המעבד רשמית לא נתמך) אבל עבד מצוין. בפעם האחרונה כשהדלקתי הוא נדלק וכשהגיע לשולחן העבודה עוד לפני שמספיק להראות את שורת המשימות הוא קורס ומחשיך ומנסה שוב פעם לעלות. כך המון פעמים ולא עזר להפעיל מחדש. הדבר היחיד שמצליח לעמוד גם כשהוא קורס זה מנהל המשימות שמשום מה לא כבה לעומת שאר דברים שניסיתי להפעיל ישירות משולחן העבודה בשניות הקצרות עד שקרס וכיבה את מה שנפתח לי.
אגב אינני יודע אם זה עלול להיות קשור אך מותקן בו WSA
ואחרון זה שזה לא קשור להתאמצות יתר של המעבד או הדיסק הם על אחוזים בודדים.
תודה לכל מי שיכול לעזור. -
יש לי מחשב עם וינדוס 11 (המעבד רשמית לא נתמך) אבל עבד מצוין. בפעם האחרונה כשהדלקתי הוא נדלק וכשהגיע לשולחן העבודה עוד לפני שמספיק להראות את שורת המשימות הוא קורס ומחשיך ומנסה שוב פעם לעלות. כך המון פעמים ולא עזר להפעיל מחדש. הדבר היחיד שמצליח לעמוד גם כשהוא קורס זה מנהל המשימות שמשום מה לא כבה לעומת שאר דברים שניסיתי להפעיל ישירות משולחן העבודה בשניות הקצרות עד שקרס וכיבה את מה שנפתח לי.
אגב אינני יודע אם זה עלול להיות קשור אך מותקן בו WSA
ואחרון זה שזה לא קשור להתאמצות יתר של המעבד או הדיסק הם על אחוזים בודדים.
תודה לכל מי שיכול לעזור.@0527175343smb
לא נראה קשור לווינ' 11, ולא לWSA.
תנסה תיקון מערכת, פקודות DISM וכו'.
אחפש לך בל"נ.
הנה:
https://mitmachim.top/post/668788
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות