בקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?
-
פשוט יש לי בעיה במקלדת, [עדיין לא הצלחתי להבין האם היא חומרתית או עניין של עדכונים כי עשיתי את העדכונים הנצרכים, להבנתי... ועדיין היא לא עובדת.] ואני רוצה לשדרג לווינדוס 11 בהתקנה נקיה.
תודה רבה
-
@aiib
כן
https://mitmachim.top/post/630588אגב
בקשר לעדכונים , בדוק בעדכונים אופציונליים
עוד עריכה , דרייברים לא קשורים לביוס , אולי זה בעיה חומרתית@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
זה לBOOT MENO או לביוס?
אגב
בקשר לעדכונים , בדוק בעדכונים אופציונלייםלא מוצא כזה דבר
-
@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
זה לBOOT MENO או לביוס?
אגב
בקשר לעדכונים , בדוק בעדכונים אופציונלייםלא מוצא כזה דבר
-
@aiib
כן
https://mitmachim.top/post/630588אגב
בקשר לעדכונים , בדוק בעדכונים אופציונליים
עוד עריכה , דרייברים לא קשורים לביוס , אולי זה בעיה חומרתית@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
עוד עריכה , דרייברים לא קשורים לביוס , אולי זה בעיה חומרתית
אתה מתכוון שהמקלדת אמורה לעבוד לי בכל מקרה לפני עליית הווינדוס אם זו בעיה של דרייברים?
-
@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
עוד עריכה , דרייברים לא קשורים לביוס , אולי זה בעיה חומרתית
אתה מתכוון שהמקלדת אמורה לעבוד לי בכל מקרה לפני עליית הווינדוס אם זו בעיה של דרייברים?
-
@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
@aiib
כןאז איך שילוב מקשים עובד בשלב הזה?
-
@משה-מזרחי כתב בבקשת מידע | האם יש דרך להגיע לBOOT MENO מבלי להשתמש במקלדת?:
@aiib
כןאז איך שילוב מקשים עובד בשלב הזה?
-
@משה-מזרחי בלנובו בחלק מהדגמים בשביל להיכנס לבוט צריך ללחוץ F12 +FN
זה שילוב 'מכני'? כאילו לא שילוב שמצריך דרייברים?אגב, איך אני עובר מהביוס לבוט?
-
@משה-מזרחי בלנובו בחלק מהדגמים בשביל להיכנס לבוט צריך ללחוץ F12 +FN
זה שילוב 'מכני'? כאילו לא שילוב שמצריך דרייברים?אגב, איך אני עובר מהביוס לבוט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות