בקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7
-
@ESET לא מבין הוא רוצה להשתמש איתו בווינדוס 7 או 10, או שפשוט רוצה לשחק עם התוכנה (בשביל מה?)
@שלמה-ווייס אמר בבקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7:
@ESET לא מבין הוא רוצה להשתמש איתו בווינדוס 7 או 10, או שפשוט רוצה לשחק עם התוכנה (בשביל מה?)
להשתמש על וינ10
אפשר גם על 7 אבל הכי טוב 10 -
@שלמה-ווייס אמר בבקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7:
@ESET לא מבין הוא רוצה להשתמש איתו בווינדוס 7 או 10, או שפשוט רוצה לשחק עם התוכנה (בשביל מה?)
להשתמש על וינ10
אפשר גם על 7 אבל הכי טוב 10@מישהו12 אז מה רע במה שכתבתי? ניסת?
-
@מישהו12 אז מה רע במה שכתבתי? ניסת?
-
@מישהו12 אז מה רע במה שכתבתי? ניסת?
-
@מישהו12 סמן ווי ב"הפעל תוכנית זו במצב תאימות עבור"
לאחר מכן תוכל לבחור ברשימה XP -
@שלמה-ווייס אני צריך שיתאים ל10
יש כאן קישור לכאורה לגרסה תואמת ל10 אבל חסום לי
https://www.filehorse.com/download-activesync/ -
@שלמה-ווייס אני צריך שיתאים ל10
יש כאן קישור לכאורה לגרסה תואמת ל10 אבל חסום לי
https://www.filehorse.com/download-activesync/@מישהו12 אמר בבקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7:
@שלמה-ווייס אני צריך שיתאים ל10
יש כאן קישור לכאורה לגרסה תואמת ל10 אבל חסום לי
https://www.filehorse.com/download-activesync/ואין לי אפשרות במקורי להתאים ל10

-
@שלמה-ווייס אני צריך שיתאים ל10
יש כאן קישור לכאורה לגרסה תואמת ל10 אבל חסום לי
https://www.filehorse.com/download-activesync/@מישהו12 אז הנה זה setup_0359929901.exe לא מבין מאיפה השגת את הישן...
-
@מישהו12 אז הנה זה setup_0359929901.exe לא מבין מאיפה השגת את הישן...
@שלמה-ווייס אמר בבקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7:
@מישהו12 אז הנה זה setup_0359929901.exe לא מבין מאיפה השגת את הישן...
זה עם וירוסים ונראה לי התקנה לא טובה
-
@שלמה-ווייס אמר בבקשה|התאמת תוכנה לוינ10 או 7:
@מישהו12 אז הנה זה setup_0359929901.exe לא מבין מאיפה השגת את הישן...
זה עם וירוסים ונראה לי התקנה לא טובה
@ESET מוזר אצלי זה לא מראה שום ווירוס אולי נגרם כשהעליתי לפורום
-
@ESET מוזר אצלי זה לא מראה שום ווירוס אולי נגרם כשהעליתי לפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
