כיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.
-
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

-
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@shloimy אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל הוא לא צריך למחוק את הקודם לפני?
צריך
שים לב
-
@שלמה-ווייס
אם אתה רוצה דווקא שיהיה כתוב בעברית אתה יכול להשתמש עם הקובץ הזה: -
@שלמה-ווייס
אם אתה רוצה דווקא שיהיה כתוב בעברית אתה יכול להשתמש עם הקובץ הזה:פוסט זה נמחק! -
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
@שלמה-ווייס לא מחקת את הראשון לפני ההתקנה?
-
@שלמה-ווייס לא מחקת את הראשון לפני ההתקנה?
@shloimy לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


