כיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.
-
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
איזה אתה רוצה?
אכין לך קובץ בל''נאם לא קשה לך אז תכין את כל 4 אפשריות לרווחת הציבור תודה רבה
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
אם זה דחוף אנסה שוב...
זה לא דחוף אבל אם לא קשה לך אז אשמח
@הרשי אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
אם לא קשה לך אז תכין את כל 4 אפשריות לרווחת הציבור תודה רבה
-
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@מישהו12 אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל

יש לציין שאני על וינ' 7מה קורה כאשר אתה מפעיל את הקובץ כמנהל מערכת?
אין לי אופציה כזו
@מישהו12 אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@מישהו12 אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל

יש לציין שאני על וינ' 7מה קורה כאשר אתה מפעיל את הקובץ כמנהל מערכת?
אין לי אופציה כזו
אם אתה לא משתמש מנהל אתה לא יכול להוסיף את הנ''ל
-
@מישהו12 אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@מישהו12 אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל

יש לציין שאני על וינ' 7מה קורה כאשר אתה מפעיל את הקובץ כמנהל מערכת?
אין לי אופציה כזו
אם אתה לא משתמש מנהל אתה לא יכול להוסיף את הנ''ל
-
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

-
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
המחשב שלי באנגלית והתקנתי את הפקודה הזאת וכשאני לוחץ קליק ימני הפקודות האלו מופיעות בג'יבריש

-
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית -
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@שלמה-ווייס כי המילים כתובות שם בעברית.
תכף אני יעלה קובץ באנגלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

