כיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.
-
סקריפט נחמד להוספת האפשרויות לכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, בלחיצה ימינית על העכבר בשולחן עבודה.

-
לביטול הפעילו את הקובץ הזה,
או הכניסו ל-CMD:REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /f -
לביטול הפעילו את הקובץ הזה,
או הכניסו ל-CMD:REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /f@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
-
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
-
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
אני לא עד כדי כך בור
שאתה צריך להסביר לי
אבל רציתי שפעם הבאה תכתוב
למי שלא יודע.. -
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
-
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
אני לא עד כדי כך בור
שאתה צריך להסביר לי
אבל רציתי שפעם הבאה תכתוב
למי שלא יודע..@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@MGM-IVR אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /fמה עושים עם זה?
מריצים ב-CMD
אני לא עד כדי כך בור
שאתה צריך להסביר לי
אבל רציתי שפעם הבאה תכתוב
למי שלא יודע..אה
-
@ESET אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
אצלי משום מה לא עובד
תעלה צילום מסך.
-
@אלישי אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
@בערל תכניס לו את זה בתוך קובץ reg או BAT תעלה לכאן ושלום על ישראל....
לא הצלחתי להעלות קובץ, כעת עלה בלינק.
-
לביטול הפעילו את הקובץ הזה,
או הכניסו ל-CMD:REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\הפעל שוב" /f REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\כיבוי המחשב" /f@בערל אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
לביטול הפעילו את הקובץ הזה,
או הכניסו ל-CMD:אם משהו רוצה רק חלק מהדברים
למשל רוצה הפעל שוב .וכיבוי מחשב
אבל לא רוצה נעל המחשב
אז אחרי שהתקין את הקובץהוא מריץ בשורת המשימות (cmd)
את הפקודה ש @בערל בערל הביא
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\נעל את המחשב" /fוזה מוריד לו את התפריט שהוא רוצה להוריד וכן הלאה
בהצלחה -
@הרשי אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
ואם אני רוצה להחזיר את אחד מהתפריטים אחרי שהורדתי איך אני עושה את זה ?
איזה אתה רוצה?
אכין לך קובץ בל''נ@הרשי אמר בכיבוי, הפעלה מחדש, מצב שינה ונעילה, במקש ימין על שולחן עבודה.:
והאם אני יכול לעשות שההוספות יהיה למעלה בתפריט ?
יתכן שאפשר, מניסיון קצר לא הצלחתי.
אם זה דחוף אנסה שוב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

