בקשה | מחשבון מסתיר
-
@לאצי כן אבל המשודרג יותר זה גם ב4.4?
-
@פישל-יהודי-טוב
אני לא מצאתי אבל בכל אופן יש לך גם את המחשבון הזה והזה אבל הוא לא מסתיר אפליקציות. ופה יש לך עוד כמה סוגים, תוכל לחפש אם משהו מתאים לך.@לאצי תודה רבה
אני צריך את זה https://calculator-lock.en.uptodown.com/android/download
אצלי זה חסום א"א לפתוח אני מחובר דרך מישהו
אם יש לך כזה כנ"ל גם שמתאים לאנדרואיד 4.4. אשמח
תודה רבה
(אם ידוע לך ג"כ על סוג מחשבונים מסתירים כאלו ==בעברית== אשמח שתציין לי -
אשמת מאוד אם מישהו יכול לפתוח לי את המחשבון הזה, פשוט זה הגרסה החדשה ביותר וזה לא נפתח אוטומטי בנטפרי.
-
@לאצי תודה רבה
אני צריך את זה https://calculator-lock.en.uptodown.com/android/download
אצלי זה חסום א"א לפתוח אני מחובר דרך מישהו
אם יש לך כזה כנ"ל גם שמתאים לאנדרואיד 4.4. אשמח
תודה רבה
(אם ידוע לך ג"כ על סוג מחשבונים מסתירים כאלו ==בעברית== אשמח שתציין לי@פישל-יהודי-טוב
גם אצלי הוא לא נפתח כי הוא לא עובר בסינון האוטומטי של נטפרי ואין לי אצלם חשבון כך שאני לא יכול לפתוח אותו.
תבקש ממישהו שיפתח אותו. -
@פישל-יהודי-טוב
גם אצלי הוא לא נפתח כי הוא לא עובר בסינון האוטומטי של נטפרי ואין לי אצלם חשבון כך שאני לא יכול לפתוח אותו.
תבקש ממישהו שיפתח אותו.@לאצי בכל אופן תודה רבה על העזרה
-
@Yehuda-1 יש לך כזה בגירסא אנדרואיד 4.4.?
כי זה לא עובד אצלי -
@Yehuda-1 יש לך כזה בגירסא אנדרואיד 4.4.?
כי זה לא עובד אצלי -
@לאצי תודה רבה
אני צריך את זה https://calculator-lock.en.uptodown.com/android/download
אצלי זה חסום א"א לפתוח אני מחובר דרך מישהו
אם יש לך כזה כנ"ל גם שמתאים לאנדרואיד 4.4. אשמח
תודה רבה
(אם ידוע לך ג"כ על סוג מחשבונים מסתירים כאלו ==בעברית== אשמח שתציין לי -
@פישל-יהודי-טוב סליחה, טעיתי. המחשבון הזה כן יש לו הסתרת אפליקציות והוא לאנדרואיד 4.4 , ואגב אחד הגרסאות שלו ,למיטב זכרוני - בעברית, אבל אני לא זוכר אם שם יש הסתרת אפליקציות.
@לאצי תוכל להעלות לי הגירסא בעברית אין לי אפשרות פשוט
-
@לאצי תוכל להעלות לי הגירסא בעברית אין לי אפשרות פשוט
@פישל-יהודי-טוב
הייתי בשמחה מעלה לך, רק שאין לי מושג איך עושים את זה. אשמח אם תדריך אותי. -
@פישל-יהודי-טוב
הייתי בשמחה מעלה לך, רק שאין לי מושג איך עושים את זה. אשמח אם תדריך אותי.@לאצי זה פשוט מאוד, איפה שכותבים תשובה יש בצד שמאל (בשורת הפקודות)
כמו ציור של דף של קובץ
ושם מעלים -
@לאצי זה פשוט מאוד, איפה שכותבים תשובה יש בצד שמאל (בשורת הפקודות)
כמו ציור של דף של קובץ
ושם מעלים@פישל-יהודי-טוב ??? תוכל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות