הודעות קוליות בC2
-
כל פעם שמשאירים לי הודעה קולית זה משאיר לי ג"כ הודעת טקסט שיש לי הודעה קולי יש צורה למנוע את זה
-
כל פעם שמשאירים לי הודעה קולית זה משאיר לי ג"כ הודעת טקסט שיש לי הודעה קולי יש צורה למנוע את זה
@למה-מה-קרה תהנה מזה גם לי יש כזה דבר וזה מעולה כי לא צריך לפתוח את התא קולי לראות מי השאיר הודעה או להעתיק מספר מהתא קולי כי זה מופיע בהודעה
-
@למה-מה-קרה תהנה מזה גם לי יש כזה דבר וזה מעולה כי לא צריך לפתוח את התא קולי לראות מי השאיר הודעה או להעתיק מספר מהתא קולי כי זה מופיע בהודעה
@בסטפון אמר בהודעות קוליות בC2:
@למה-מה-קרה תהנה מזה גם לי יש כזה דבר וזה מעולה כי לא צריך לפתוח את התא קולי לראות מי השאיר הודעה או להעתיק מספר מהתא קולי כי זה מופיע בהודעה
כן אבל זה רק מראה את המספר ולא את השם
-
@בסטפון אמר בהודעות קוליות בC2:
@למה-מה-קרה תהנה מזה גם לי יש כזה דבר וזה מעולה כי לא צריך לפתוח את התא קולי לראות מי השאיר הודעה או להעתיק מספר מהתא קולי כי זה מופיע בהודעה
כן אבל זה רק מראה את המספר ולא את השם
@למה-מה-קרה תלחץ על לחצן חיוג ותנתק ואז תראה מי זה בשיחות אחרונות
כמובן אם הוא בספר טלפונים שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות