באג | חלון הפתיחה מופיע רק אחרי זמן
-
מחשב בן חודש, כשאני פותח את המכסה של המחשב הוא מייד נדלק ומופיע חלון הפתיחה, אבל השלב שבו מכניסים סיסמא [או טביעת אצבע] אורך לו שניות ארוכות ולפעמים ארוכות מדי. לא עוזר לחיצת אנטר וכדו'.
מה ניתן לעשות/לבדוק?
תודה רבה
-
@משהקפלן כתב בבאג | חלון הפתיחה מופיע רק אחרי זמן:
@aiib תפתח מנהל המשימות,אתחול, ותראה כמה תוכנות רצות בעליית הוינדוס
כמעט ולא
-
@משהקפלן כתב בבאג | חלון הפתיחה מופיע רק אחרי זמן:
@aiib כך היה מהתחלה? או רק לאחר זמן?
המחשב ממש חדש. ובהתחלה ממש זה לא היה.
זה לא הרבה זמן אלא בדרך כלל כמה שניות שאפילו הקשות מקלדת לא מקדמות.
אבל המעלה במחשב הזה שהוא נדלק תוך אלפית השניה [עוד לפני שאני גומר לפתוח את המסך המחשב כבר דלוק] ולכן העוד כמה שניות האלו ממש מעצבנות.אולי יש דרך לדלג באופן קבוע על מסך הפתיחה ושמיד יפתח על מסך הסיסמא/טביעת אצבע?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות