בקשת מידע | מה אתם אומרים על הנגן הזה?
-
האם הוא טוב ואם ניתן להתקין עלו תוכנות
-
האם הוא טוב ואם ניתן להתקין עלו תוכנות
@בערל-ושלייקס אי אפשר זה לא אנדרואיד
-
שום דבר?
-
האם הוא טוב ואם ניתן להתקין עלו תוכנות
@בערל-ושלייקס הדברים היחידים שהוא תומך בהם הם: Bluetooth, מוסיקה, הקלטה, רדיו FM, שעון מעורר, וידאו, תמונות, ספר אלקטרוני, מד צעדים.
גם האיכות של הוידיאו שלו לא יותר טובה מנוקיה סי 2
אם הוא טוב אני לא יודע, אבל אין עליו כמעט ביקורות מהמוכר הזה אז לא הייתי כל כך ממליץ
אבל מצד שני מה כבר יכול להיות בו רע? הוא לא מדי משוכלל בכל מקרה -
האם הוא טוב ואם ניתן להתקין עלו תוכנות
@בערל-ושלייקס הנגן עצמו טוב (מנסיון של כמה אחי, ועוד כאלה שהמליצו לי עליו)
רק שא"א שהתקין עליו תוכנות.
את הוידאו צריך להמיר ע"י תוכנה שיש בתוך הנגן. -
@בערל-ושלייקס הנגן עצמו טוב (מנסיון של כמה אחי, ועוד כאלה שהמליצו לי עליו)
רק שא"א שהתקין עליו תוכנות.
את הוידאו צריך להמיר ע"י תוכנה שיש בתוך הנגן.@Sara-Rivka כתב בבקשת מידע | מה אתם אומרים על הנגן הזה?:
את הוידאו צריך להמיר ע"י תוכנה שיש בתוך הנגן.
יש לך את התוכנה הזאת אני קניתי ולא קיבלתי שום תוכנה!
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות