באג | תקלה בווצאפ ווב - לא נותן ברקוד לסריקה
-
בתקופה באחרונה יש לי בעיה שאם מתבצע ניתוק באימות בדפדפן אין לי ברקוד לסריקה חוזרת

מסתובב לו עיגול במשך שעות במיקום של הברקוד ולא נותן ברקוד
פעם שעברה שקרה לי, לאחר כמה ימים פתאום חזר לתיפקוד
מה ניתן לעשות.
מה שכבר עשיתי-
ניתוק דרך האפלקצייה
רענון הדף
ניקוי מטמון
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
אשמח מאוד לעזרה
נ.ב. בגלישה בסתר עובד חלק -
בתקופה באחרונה יש לי בעיה שאם מתבצע ניתוק באימות בדפדפן אין לי ברקוד לסריקה חוזרת

מסתובב לו עיגול במשך שעות במיקום של הברקוד ולא נותן ברקוד
פעם שעברה שקרה לי, לאחר כמה ימים פתאום חזר לתיפקוד
מה ניתן לעשות.
מה שכבר עשיתי-
ניתוק דרך האפלקצייה
רענון הדף
ניקוי מטמון
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
אשמח מאוד לעזרה
נ.ב. בגלישה בסתר עובד חלק@ראובן-שבתי כתב בבאג | תקלה בווצאפ ווב - לא נותן ברקוד לסריקה:
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
זה בגלל שהאופציה הזו מסומנת אצלך אז הוא מזהה את הדפדפן כמכשיר נייד ובנייד אין אפשרות לווטסאפ ווב
תלחץ על זה שוב שלא יהיה מסומן בכחול ואז הוא ייתן לך למחוק את הקוקיז

אגב אפשר למחוק קוקיז גם דרך כאן chrome://settings/content/all -
בתקופה באחרונה יש לי בעיה שאם מתבצע ניתוק באימות בדפדפן אין לי ברקוד לסריקה חוזרת

מסתובב לו עיגול במשך שעות במיקום של הברקוד ולא נותן ברקוד
פעם שעברה שקרה לי, לאחר כמה ימים פתאום חזר לתיפקוד
מה ניתן לעשות.
מה שכבר עשיתי-
ניתוק דרך האפלקצייה
רענון הדף
ניקוי מטמון
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
אשמח מאוד לעזרה
נ.ב. בגלישה בסתר עובד חלק@ראובן-שבתי הסרה מלאה (עדיף עם תוכנה צד ג) של הדפדפן
היה לי את זה גם לפני כמה שבועות וזה עזר
ואז גם לא עבד לי עוד כמה דברים
מה שכן זה לא עזר לי מייד,
אני לא זוכר בדיוק מה עשיתי, מסתבר שהסרתי עם תוכנה
בהצלחה -
@ראובן-שבתי הסרה מלאה (עדיף עם תוכנה צד ג) של הדפדפן
היה לי את זה גם לפני כמה שבועות וזה עזר
ואז גם לא עבד לי עוד כמה דברים
מה שכן זה לא עזר לי מייד,
אני לא זוכר בדיוק מה עשיתי, מסתבר שהסרתי עם תוכנה
בהצלחה -
בתקופה באחרונה יש לי בעיה שאם מתבצע ניתוק באימות בדפדפן אין לי ברקוד לסריקה חוזרת

מסתובב לו עיגול במשך שעות במיקום של הברקוד ולא נותן ברקוד
פעם שעברה שקרה לי, לאחר כמה ימים פתאום חזר לתיפקוד
מה ניתן לעשות.
מה שכבר עשיתי-
ניתוק דרך האפלקצייה
רענון הדף
ניקוי מטמון
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
אשמח מאוד לעזרה
נ.ב. בגלישה בסתר עובד חלק@ראובן-שבתי כתב בבאג | תקלה בווצאפ ווב - לא נותן ברקוד לסריקה:
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
זה בגלל שהאופציה הזו מסומנת אצלך אז הוא מזהה את הדפדפן כמכשיר נייד ובנייד אין אפשרות לווטסאפ ווב
תלחץ על זה שוב שלא יהיה מסומן בכחול ואז הוא ייתן לך למחוק את הקוקיז

אגב אפשר למחוק קוקיז גם דרך כאן chrome://settings/content/all -
@ראובן-שבתי כתב בבאג | תקלה בווצאפ ווב - לא נותן ברקוד לסריקה:
(הקטע שעושים רענון קשיח הדף בורח לאתר של ווצאפ ומרגיש כאילו לא נותן לעשות רענון קשיח על הווב עצמו)
זה בגלל שהאופציה הזו מסומנת אצלך אז הוא מזהה את הדפדפן כמכשיר נייד ובנייד אין אפשרות לווטסאפ ווב
תלחץ על זה שוב שלא יהיה מסומן בכחול ואז הוא ייתן לך למחוק את הקוקיז

אגב אפשר למחוק קוקיז גם דרך כאן chrome://settings/content/all@קינג-קומפיוטר וואו הגאונות שפשטות!
תודה.. -
ר ראובן שבתי סימן נושא זה כשאלה ב
-
ר ראובן שבתי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות