בירור | מה הסיסמה לשחזור הגדרות טלפון של 4X4?
-
הי,
משום מה המיקרפון הפסיק לעבוד, אני רוצה לעשות שיחזור הגדרות טלפון והוא כותב: 'הזנת סיסמה 4-8'.
מישהו יודע מה הסיסמה?
לחילופין אולי יש קוד לזה? אדגיש - אינני רוצה לאפס את הכל אלא רק את הגדרות הטלפון.
לחילופי חילופין, אולי מישהו יודע פיתרון אחר להפעלת המיקרופון? יש משהו מוזר, שכאשר אני מעביר למצב רמקול - המיקרופון עובד, ורק בשמע רגיל המיקרופון לא עובד.
תודה רבה! -
הי,
משום מה המיקרפון הפסיק לעבוד, אני רוצה לעשות שיחזור הגדרות טלפון והוא כותב: 'הזנת סיסמה 4-8'.
מישהו יודע מה הסיסמה?
לחילופין אולי יש קוד לזה? אדגיש - אינני רוצה לאפס את הכל אלא רק את הגדרות הטלפון.
לחילופי חילופין, אולי מישהו יודע פיתרון אחר להפעלת המיקרופון? יש משהו מוזר, שכאשר אני מעביר למצב רמקול - המיקרופון עובד, ורק בשמע רגיל המיקרופון לא עובד.
תודה רבה! -
ג גיבוי סימן נושא זה כשאלה ב
-
ג גיבוי סימן נושא זה כנפתר ב
-
ג גיבוי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
ג גיבוי סימן נושא זה כשאלה ב
-
ג גיבוי סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יוסף-אלחנן יש שם שתי אפשרויות...
-
@יוסף-אלחנן יש שם שתי אפשרויות...
@גיבוי כתב בבירור | מה הסיסמה לשחזור הגדרות טלפון של 4X4?:
@יוסף-אלחנן יש שם שתי אפשרויות...
כן, אבל אני לא חושב שיפה לקחת קרדיט על חשבון @יחצ ..
לא? -
@גיבוי כתב בבירור | מה הסיסמה לשחזור הגדרות טלפון של 4X4?:
@יוסף-אלחנן יש שם שתי אפשרויות...
כן, אבל אני לא חושב שיפה לקחת קרדיט על חשבון @יחצ ..
לא?@יוסף-אלחנן טופל
-
@יוסף-אלחנן טופל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות