עזרה | עזרה דחופה
-
ניסיתי לעשות פתיחת בוטלאודר במכשיר שיואמי F21 PRO באמצעות adb והטלפון תקוע לי באופציה שאם אני רוצה לפתוח את הבוטלאודר ללחוץ על ווליום עליון ואם לא אז ווליום תחתון הבעיה שבפלאפון הזה אין כפתורי ווליום!!
צריך דחוף עזרה@123456789101112 ניסית ללחוץ סתם על הכפורים למעלה ולמטה? או על הצדדיים?
-
@THMHE כן זה לא עוזר
-
@THMHE כן זה לא עוזר
-
@THMHE כן זה לא עוזר
@123456789101112 כתב בעזרה | עזרה דחופה:
@THMHE כן זה לא עוזר
לא ניתן לפתוח בוטלאודר ב adb במכשיר הנ''ל. כדי לצאת מ fastboot תלחץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה.
לאחר מכן תפתח בוטלאודר עם הכלי שהביאו כאן , עיין בתחילת הפוסט. -
@דוד חזן תודה בזכותך הצלחתי להוציא את המכשיר מאיפה שזה היה תקוע
אגב שמה אני לא מצליח להתקין את כל הדרייברים -
@FSHLOMO אתה יכול לשלוח לי את התוכנה אשמח גם למדריך
-
@FSHLOMO אתה יכול לשלוח לי את התוכנה אשמח גם למדריך
@123456789101112 כתב בעזרה | עזרה דחופה:
@FSHLOMO אתה יכול לשלוח לי את התוכנה אשמח גם למדריך
-
@FSHLOMO תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות