בקשת מידע | נגן timmkoo
-
@אליה-אליהו אבל זה לא נותן לפתוח את זה במכשיר
-
@אליה-אליהו אבל זה לא נותן לפתוח את זה במכשיר
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו אבל זה לא נותן לפתוח את זה במכשיר
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו אבל זה לא נותן לפתוח את זה במכשיר
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
@אליה-אליהו אולי לא עשית נכון
-
@אליה-אליהו אולי לא עשית נכון
-
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
זה מה שאני מנסה לעשות.
אתה מדבר על משהו אחר? -
-
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
תסביר יותר אנלא מבין אותך
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
תסביר יותר אנלא מבין אותך
@אליה-אליהו אני מנסה לעשות מה שהוא כותב
-
@אליה-אליהו אני מנסה לעשות מה שהוא כותב
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו אני מנסה לעשות מה שהוא כותב
???????
מה הוא אומר ואיפה
-
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
זה מXDA?
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו אבל זה לא נותן לפתוח את זה במכשיר
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
-
@אליה-אליהו כתב
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
אי אפשר להתקין אפליקציות בגירסה רגיל.
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו כתב
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
אי אפשר להתקין אפליקציות בגירסה רגיל.
כן כך מיסתבר שאי אפשר
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו כתב
הה ודרך שליחת קבצים בבלוטוס ניסיתה אם גם זה לא עובד אז באמת אי אפשר
אי אפשר להתקין אפליקציות בגירסה רגיל.
כן כך מיסתבר שאי אפשר
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.- צרוב הגירסה
- מנהל קבצים רוט
- תכניס את הapk ל- /data/app/yourapp ולחץ ערוך על זה
- רשויות - יותר - enter octal - תקליד 644 או 0644
- הפעל מחדש
אין לי מכשיר זה בארץ, אז אני לא יכול לשלוח תמונות מסך
-
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.- צרוב הגירסה
- מנהל קבצים רוט
- תכניס את הapk ל- /data/app/yourapp ולחץ ערוך על זה
- רשויות - יותר - enter octal - תקליד 644 או 0644
- הפעל מחדש
אין לי מכשיר זה בארץ, אז אני לא יכול לשלוח תמונות מסך
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.@TripleU לא הבנתי מה אמרת אבל הבנתי שאתה עצבני
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.@TripleU לא הבנתי מה אמרת אבל הבנתי שאתה עצבני
-
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.- צרוב הגירסה
- מנהל קבצים רוט
- תכניס את הapk ל- /data/app/yourapp ולחץ ערוך על זה
- רשויות - יותר - enter octal - תקליד 644 או 0644
- הפעל מחדש
אין לי מכשיר זה בארץ, אז אני לא יכול לשלוח תמונות מסך
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@אליה-אליהו @ממ-מרנץ @שמערל
אמרתי איך עושים את זה. אין לי זמן לכתוב מדריך שלם. תעבוד קצת. השתמש במוח שלך. כך לומדים. כך מגיעים.- צרוב הגירסה
- מנהל קבצים רוט
- תכניס את הapk ל- /data/app/yourapp ולחץ ערוך על זה
- רשויות - תקליד 644
- הפעל מחדש
אין לי מכשיר זה בארץ, אז אני לא יכול לשלוח תמונות מסך
@TripleU תודה על המדריך

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות