בעיה | הטלפון חוזר כל הזמן לדור 3
-
ניידתי לפני כשבוע 2 מכשירים מהוט מובייל לסלקום,
בהוט מובייל הם עבדו על דור 4 בלי בעיות (ובמקום שלא היה קליטה טובה לדור 4 הם עברו לדור 3, וחזרו אח"כ שוב לדור 4).
אך בסלקום הם נמצאים על דור 3, וכדי להעביר אותם לדור 4 אני צריך להעביר את הגדרות הרשת לדור 3, ואח"כ להעביר אותו חזרה לדור 4, ואז זה נמצא כמה שעות על דור 4 וחוזר חלילה.
המוקדנים בסלקום לא מספיק יודעים מה לומר, ושולחים אותי למרכזי השירות שלהם שאינם באזור מגורי.
האם יש למישהו עיצה מה לעשות (חוץ מאשר לעזוב את סלקום...). -
ניידתי לפני כשבוע 2 מכשירים מהוט מובייל לסלקום,
בהוט מובייל הם עבדו על דור 4 בלי בעיות (ובמקום שלא היה קליטה טובה לדור 4 הם עברו לדור 3, וחזרו אח"כ שוב לדור 4).
אך בסלקום הם נמצאים על דור 3, וכדי להעביר אותם לדור 4 אני צריך להעביר את הגדרות הרשת לדור 3, ואח"כ להעביר אותו חזרה לדור 4, ואז זה נמצא כמה שעות על דור 4 וחוזר חלילה.
המוקדנים בסלקום לא מספיק יודעים מה לומר, ושולחים אותי למרכזי השירות שלהם שאינם באזור מגורי.
האם יש למישהו עיצה מה לעשות (חוץ מאשר לעזוב את סלקום...). -
@אוהב-ספר-0 מה הדגם?
@מישהו12
פרו 10 ונוקיה 215. -
@מישהו12
פרו 10 ונוקיה 215.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות