בירור | מה חוסם לי את האינטנרט?
-
עשיתי בעבר חסימה הרמטית למחשב שכלל קובץ של @יוסי-מחשבים וכן כיבוי הWIFI בביוס ונעילת הביוס.
כעת אני רוצה לעשות ריענון למחשב ולעדכן אותו.
ביטלתי את הכיבוי בביוס, השתמשתי בקובץ שחרור של יוסי מחשבים המחשב מתחבר לרשת אבל בפועל אין אפשרות לגלוש או להוריד עדכונים.
ייתכן ועשיתי חסימה נוספת שאני לא זוכר... מה יכול להיות? איך ניתן לבדוק את זה?תודה רבה!
-
עשיתי בעבר חסימה הרמטית למחשב שכלל קובץ של @יוסי-מחשבים וכן כיבוי הWIFI בביוס ונעילת הביוס.
כעת אני רוצה לעשות ריענון למחשב ולעדכן אותו.
ביטלתי את הכיבוי בביוס, השתמשתי בקובץ שחרור של יוסי מחשבים המחשב מתחבר לרשת אבל בפועל אין אפשרות לגלוש או להוריד עדכונים.
ייתכן ועשיתי חסימה נוספת שאני לא זוכר... מה יכול להיות? איך ניתן לבדוק את זה?תודה רבה!
@aiib תבדוק עם בתוכנה הבאה הכל פתוח:
Net Disabler v1.1
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות