בקשת מידע | בטרייה גרמנית לפלאפונים שווה משהו ?
-
יש אפשרות לקנות כעת "בטרייה גרמנית " 1300 קיבולת מתאים לנוקיות למיניהם ועוד. ב42 ש"ח[
זה שווה משהו או שחבל על הכסף בפרסום כתוב שזה מוסיף 30 %. תודה לעונים@חיים-90 כתב בבקשת מידע | בטרייה גרמנית לפלאפונים שווה משהו ?:
יש אפשרות לקנות כעת "בטרייה גרמנית " 1300 קיבולת מתאים לנוקיות למיניהם ועוד. ב42 ש"ח[
זה שווה משהו או שחבל על הכסף בפרסום כתוב שזה מוסיף 30 %. תודה לעוניםאני משתמש עם יאנג, וקניתי לזה בטריה גרמנית וזה ממש משמעותי
בכל אופן ליאנג... -
יש אפשרות לקנות כעת "בטרייה גרמנית " 1300 קיבולת מתאים לנוקיות למיניהם ועוד. ב42 ש"ח[
זה שווה משהו או שחבל על הכסף בפרסום כתוב שזה מוסיף 30 %. תודה לעונים -
יש אפשרות לקנות כעת "בטרייה גרמנית " 1300 קיבולת מתאים לנוקיות למיניהם ועוד. ב42 ש"ח[
זה שווה משהו או שחבל על הכסף בפרסום כתוב שזה מוסיף 30 %. תודה לעונים -
@אלי-ויל כתב בבקשת מידע | בטרייה גרמנית לפלאפונים שווה משהו ?:
@חיים-90 הגרמנית הידועה היא של חברת polarcell, יש חברה אחרת שנקראת super cell.
שמתי לב לזה (שיש שתי '' גרמנית '') ממש לאחרונה, האם אתה יודע איזה מהם איכותי יותר?
-
-
@המפותח כתב בבקשת מידע | בטרייה גרמנית לפלאפונים שווה משהו ?:
@מוטי-ברנד כתב בבקשת מידע | בטרייה גרמנית לפלאפונים שווה משהו ?:
הבטריות של פלורסל
זה מתאים ל 4*4?
כן זה אותו בטריה של C2
-
לי יש מכשיר 4*4 יש לי בטרייה גרמנית בצבע לבן כחול בהתחלה היא הייתה ממש טובה
לאחרונה היה נגמרת מהר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות