עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אני-אני-אני לא חושב, הורדתי לפני כמה דקות מחדש.
במה אתה רואה שיש בעיה?
@shlomo-l הסברתי לך פעם איזה קובץ אמור להיות שם...
-
@shlomo-l
הקלטה 2024-04-12 010841.mp4על זה אמרתי בעליון פראודור ובתחתון את הקובץ rom2 המלא של הגיבוי
-
@shlomo-l
הקלטה 2024-04-12 010841.mp4על זה אמרתי בעליון פראודור ובתחתון את הקובץ rom2 המלא של הגיבוי
@אני-אני-אני מוזר תראה מה קורה כשאני עושה כמו ששלחת.
התוכנה פשוט נסגרת...
-
@shlomo-l הסברתי לך פעם איזה קובץ אמור להיות שם...
@שניאור-שמח נכון - MTK_AllInOne_DA - הכנסתי אותו עכשיו
@אני-אני-אני גם אחרי שסגרתי מחדש את התוכנה ופתחתי שוב הפרלאודור לא סומן אוטומטי, כשסימנתי אותו ידני וניסיתי להחליף ל"פורמט הכל + הורדה" זה לא נותן להחליף.
אציין, שכל הקבצים נמצאים בתיקיה אחת.
-
@שניאור-שמח נכון - MTK_AllInOne_DA - הכנסתי אותו עכשיו
@אני-אני-אני גם אחרי שסגרתי מחדש את התוכנה ופתחתי שוב הפרלאודור לא סומן אוטומטי, כשסימנתי אותו ידני וניסיתי להחליף ל"פורמט הכל + הורדה" זה לא נותן להחליף.
אציין, שכל הקבצים נמצאים בתיקיה אחת.
-
@shlomo-l
תעלה לי סרטון או תמונה מהתוכנה אחרי טעינת כל הקבצים@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
-
@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
פוסט זה נמחק! -
@shlomo-l
תעלה לי סרטון או תמונה מהתוכנה אחרי טעינת כל הקבצים -
@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אני-אני-אני זה אומר שההתקנה הסתיימה?

-
@אני-אני-אני זה אומר שההתקנה הסתיימה?

@אני-אני-אני אני צריך עזרה לגבי מה שאמרת לי לעשות:
א. לפי התמונה ששלחתי בהודעה קודמת, ההתקנה של Mtk client הסתיימה? אחרי המצב שבתמונה לא התקדם כלום אז סגרתי את החלון...
ב. אני לא מצליח להוריד את הדרייבים מ-github תוכל לסמן לי איפה צריך ללחוץ בשביל להשלים את התקנת הדרייבים להפעלת התוכנה?

-
@אני-אני-אני אני צריך עזרה לגבי מה שאמרת לי לעשות:
א. לפי התמונה ששלחתי בהודעה קודמת, ההתקנה של Mtk client הסתיימה? אחרי המצב שבתמונה לא התקדם כלום אז סגרתי את החלון...
ב. אני לא מצליח להוריד את הדרייבים מ-github תוכל לסמן לי איפה צריך ללחוץ בשביל להשלים את התקנת הדרייבים להפעלת התוכנה?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אני-אני-אני הצריבה הושלמה, ניתקתי את המכשיר והוא נדלק.

לגבי המחיצה של הבלוטוס שלא גיבתי בסוף, מה אפשר לעשות כרגע?
-
@אני-אני-אני הצריבה הושלמה, ניתקתי את המכשיר והוא נדלק.

לגבי המחיצה של הבלוטוס שלא גיבתי בסוף, מה אפשר לעשות כרגע?
-
@shlomo-l
כרגע א"א לגבות כבר המחיצה שהיתה נמחקה ונצרבה במקומה חדשהמשום מה היה נראה שכתבת לא נדלק
טעות שלי סליחה@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אז תנסה עם הפקודה השניה
מה לנסות? לא הבנתי. המכשיר יצא מהבריק.
לגבי הבלוטוס זה לא בר תיקון? הבנתי אז שאמרת שאצטרך לשנות את זה כמו שמשנים IMEI. אז לא משנה עכשיו או אחר כך...
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אז תנסה עם הפקודה השניה
מה לנסות? לא הבנתי. המכשיר יצא מהבריק.
לגבי הבלוטוס זה לא בר תיקון? הבנתי אז שאמרת שאצטרך לשנות את זה כמו שמשנים IMEI. אז לא משנה עכשיו או אחר כך...
@shlomo-l כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
שאצטרך לשנות את זה כמו שמשנים IMEI
אמרתי לך שאפשר לשנות אני לא יודע איך
המלצה שלי תבקש ממישהו שיש לו F22 שישאב לך את מחיצת nvram שלו ותצרוב אצליך ככה תוכל לשתף בין שני מהכשירים שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות