עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
בעליון פרלאודור
כשאני מנסה לבחור בשורה העליונה את הקובץ פרלאודור קופצת ההתראה הזו:

בנוסף, גם לא ניתן לבחור ב"פורמט הכל + הורדה"...
-
@shlomo-l
יש לך סקאטר של המכשיר שלך? -
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
בעליון פרלאודור
כשאני מנסה לבחור בשורה העליונה את הקובץ פרלאודור קופצת ההתראה הזו:

בנוסף, גם לא ניתן לבחור ב"פורמט הכל + הורדה"...
@shlomo-l כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
כשאני מנסה לבחור בשורה העליונה את הקובץ פרלאודור קופצת ההתראה הזו
איזה שורה אתה מתכוון?
זאת שמעל הסקאטר? -
@shlomo-l
תנסה עכשיו
MT6739_Android_scatter.txt -
@shlomo-l כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
כשאני מנסה לבחור בשורה העליונה את הקובץ פרלאודור קופצת ההתראה הזו
איזה שורה אתה מתכוון?
זאת שמעל הסקאטר?@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
איזה שורה אתה מתכוון?
זאת:

ואגב, @אני-אני-אני גם עם הסקאטר החדש ששלחת לי עדיין קופצת ההתראה הזו כשאני מכניס את הפרלאודור בשורה הראשונה מעל לסקאטר.
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
איזה שורה אתה מתכוון?
זאת:

ואגב, @אני-אני-אני גם עם הסקאטר החדש ששלחת לי עדיין קופצת ההתראה הזו כשאני מכניס את הפרלאודור בשורה הראשונה מעל לסקאטר.
@shlomo-l
לא שמתי לב @שניאור-שמח צודק יש בעיה ב SP שלך תוריד מחדש
ואת הפרלאודור לא צריך לבחור שם צריך לבחור בתוך החלון עצמו -
@shlomo-l
לא שמתי לב @שניאור-שמח צודק יש בעיה ב SP שלך תוריד מחדש
ואת הפרלאודור לא צריך לבחור שם צריך לבחור בתוך החלון עצמו@אני-אני-אני לא חושב, הורדתי לפני כמה דקות מחדש.
במה אתה רואה שיש בעיה?
-
@אני-אני-אני לא חושב, הורדתי לפני כמה דקות מחדש.
במה אתה רואה שיש בעיה?
@shlomo-l כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
לא חושב, הורדתי לפני כמה דקות מחדש.
אז תכבה ותפעיל מחדש השורה שציינת אמורה להיות תפוסה אוטומטית
-
@אני-אני-אני לא חושב, הורדתי לפני כמה דקות מחדש.
במה אתה רואה שיש בעיה?
@shlomo-l הסברתי לך פעם איזה קובץ אמור להיות שם...
-
@shlomo-l
הקלטה 2024-04-12 010841.mp4על זה אמרתי בעליון פראודור ובתחתון את הקובץ rom2 המלא של הגיבוי
-
@shlomo-l
הקלטה 2024-04-12 010841.mp4על זה אמרתי בעליון פראודור ובתחתון את הקובץ rom2 המלא של הגיבוי
@אני-אני-אני מוזר תראה מה קורה כשאני עושה כמו ששלחת.
התוכנה פשוט נסגרת...
-
@shlomo-l הסברתי לך פעם איזה קובץ אמור להיות שם...
@שניאור-שמח נכון - MTK_AllInOne_DA - הכנסתי אותו עכשיו
@אני-אני-אני גם אחרי שסגרתי מחדש את התוכנה ופתחתי שוב הפרלאודור לא סומן אוטומטי, כשסימנתי אותו ידני וניסיתי להחליף ל"פורמט הכל + הורדה" זה לא נותן להחליף.
אציין, שכל הקבצים נמצאים בתיקיה אחת.
-
@שניאור-שמח נכון - MTK_AllInOne_DA - הכנסתי אותו עכשיו
@אני-אני-אני גם אחרי שסגרתי מחדש את התוכנה ופתחתי שוב הפרלאודור לא סומן אוטומטי, כשסימנתי אותו ידני וניסיתי להחליף ל"פורמט הכל + הורדה" זה לא נותן להחליף.
אציין, שכל הקבצים נמצאים בתיקיה אחת.
-
@shlomo-l
תעלה לי סרטון או תמונה מהתוכנה אחרי טעינת כל הקבצים@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
-
@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
פוסט זה נמחק! -
@shlomo-l
תעלה לי סרטון או תמונה מהתוכנה אחרי טעינת כל הקבצים -
@אני-אני-אני תודה על כל הסבלנות והאדיבות שלך.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אני-אני-אני זה אומר שההתקנה הסתיימה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות