עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן וואי זה כבר מוזר אבל אולי זה קשור למה שאמרו שצריך רום נעול?
היה גם וי ירוק
אם זה קשור לנעילה, בכל זאת אמור להיות וי ירוק?
-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן וואי זה כבר מוזר אבל אולי זה קשור למה שאמרו שצריך רום נעול?
היה גם וי ירוק
אם זה קשור לנעילה, בכל זאת אמור להיות וי ירוק?
-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תננסה ללחוץ ממש הרבה זמן על לחצן ההפעלה אולי בסוף זה ידלק
לחצתי יותר מדי הרבה זמן ולא נדלק..
@אחיה-כהן יש בטריה?
-
@אחיה-כהן יש בטריה?
-
-
@אחיה-כהן
צרב ולא נדלק זה ממש מוזר
נסה לצרוב שוב אבל לפני כן תעבור ללשונית format תשאיר על המצב בדיפולטיבי ותלחץ על הירוק ואז תנסה לרוב שוב@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
צרב ולא נדלק זה ממש מוזר
נסה לצרוב שוב אבל לפני כן תעבור ללשונית format תשאיר על המצב בדיפולטיבי ותלחץ על הירוק ואז תנסה לרוב שוב
מה לבחור פה?
-
-
@אחיה-כהן
כן תנסה בעז"ה יעזור -
-
@אחיה-כהן
גמר לצרוב ולא נדלק?
לא יודע מה לומר לך לא נתקלתי בזה
נסה להוציא את הבטריה@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
גמר לצרוב ולא נדלק?
לא יודע מה לומר לך לא נתקלתי בזה
נסה להוציא את הבטריהלא עזר..
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
גמר לצרוב ולא נדלק?
לא יודע מה לומר לך לא נתקלתי בזה
נסה להוציא את הבטריהלא עזר..
-
הייתי שמח לעזור אבל.....

-
@אחיה-כהן מה עשית???
-
@אחיה-כהן מה עשית???
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מה עשית???
מישהו שהיה בטוח שיסדר ניסה לסדר, ואמר שהוא לא הצליח, אחרי שהוא החזיר לי את המכשיר ניסיתי לצרוב שוב וזה מה שקיבלתי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




