עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תוריד את זה תבחר את הסקאטר משם וזה יביא לך שני שורות בשורה הראשונה תבחר את הpreloader שגיבית ולא מה שיש שם ובשורה השניה תבחר את הrom המלא שלך תעשה format+downlade תחבר את המכשיר וזהו זה צריך לעבוד
עובד!!!!!!!!!!
יאלוף אחד!

-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן תוריד את זה תבחר את הסקאטר משם וזה יביא לך שני שורות בשורה הראשונה תבחר את הpreloader שגיבית ולא מה שיש שם ובשורה השניה תבחר את הrom המלא שלך תעשה format+downlade תחבר את המכשיר וזהו זה צריך לעבוד
עובד!!!!!!!!!!
יאלוף אחד!

@אחיה-כהן מה אומר אחי??
-
@אחיה-כהן מה אומר אחי??
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מה אומר אחי??
עכשיו נגמר כל התהליך, היה סימון של וי, והמכשיר נשאר אותו דבר..
איך זה יכול להיות?
-
@אני-אני-אני מה הכוונה פה?
אולי זה מה שחסר לי שאני יעשה כדי שהמכשיר יעבוד?

-
@אני-אני-אני מה הכוונה פה?
אולי זה מה שחסר לי שאני יעשה כדי שהמכשיר יעבוד?

@אחיה-כהן לא נראה לי שזה קשור..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מה אומר אחי??
עכשיו נגמר כל התהליך, היה סימון של וי, והמכשיר נשאר אותו דבר..
איך זה יכול להיות?
@אחיה-כהן אולי תנסה עכשיו לצרוב את הרום רגיל?
-
@אחיה-כהן לא נראה לי שזה קשור..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא נראה לי שזה קשור..
אבל כתוב שזה חובה ולא עשיתי את זה
-
@אחיה-כהן אולי תנסה עכשיו לצרוב את הרום רגיל?
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אולי תנסה עכשיו לצרוב את הרום רגיל?
ממה שגיביתי אתמול מהמכשיר שעובד?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא נראה לי שזה קשור..
אבל כתוב שזה חובה ולא עשיתי את זה
@אחיה-כהן אבל נראה לי שזה בשביל שיעבוד לך הסים..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אולי תנסה עכשיו לצרוב את הרום רגיל?
ממה שגיביתי אתמול מהמכשיר שעובד?
@אחיה-כהן כן
-
@אחיה-כהן אבל נראה לי שזה בשביל שיעבוד לך הסים..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אבל נראה לי שזה בשביל שיעבוד לך הסים..
אוקיי
ואם אני צורב את הרום שלי מהמכשיר הקודם לא צריך לעשות את זה?
כי ראיתי שבחלק מהקבצים שם יש את שני אלו
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אבל נראה לי שזה בשביל שיעבוד לך הסים..
אוקיי
ואם אני צורב את הרום שלי מהמכשיר הקודם לא צריך לעשות את זה?
כי ראיתי שבחלק מהקבצים שם יש את שני אלו
@אחיה-כהן לא נראה לי שתצטרך..
-
@אחיה-כהן לא נראה לי שתצטרך..
-
@אחיה-כהן לא יודע מה להגיד..
-
@אחיה-כהן לא יודע מה להגיד..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא יודע מה להגיד..
זה שצרבתי את הרום עם הפרמוט עשה משהו?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן מה אומר אחי??
עכשיו נגמר כל התהליך, היה סימון של וי, והמכשיר נשאר אותו דבר..
איך זה יכול להיות?
-
@musayof כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן הצריבה של הרום עברה בשלום והטלפון עדיין לא נדלק?
כן
לקח בערך 40 דקות, היה את הוי הירוק, והמכשיר נשאר בדיוק אותו דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
