עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אה..
אולי תביא ל @מישהו12 שיבנה גרסה אנדרואיד 14 ואז יחזיר לך..
גיבת את הסופר?לא הבנתי מה הכוונה להביא לו שיבנה גירסא אנדרואיד 14
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן פעם הוא אמר לי שאם מישהו יביא לו מכשיר כזה הוא יוכל להכין לו גרסה עם אנדרואיד 14..
@מישהו12 זה עדיין רלוונטי?מה הכוונה מכשיר כזה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן פעם הוא אמר לי שאם מישהו יביא לו מכשיר כזה הוא יוכל להכין לו גרסה עם אנדרואיד 14..
@מישהו12 זה עדיין רלוונטי?מה הכוונה מכשיר כזה?
@אחיה-כהן f22 pro אם יהיה לו הוא יוכל לבנות גרסה..
-
@אחיה-כהן f22 pro אם יהיה לו הוא יוכל לבנות גרסה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן f22 pro אם יהיה לו הוא יוכל לבנות גרסה..
אני משער שעם כסף כמובן
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן f22 pro אם יהיה לו הוא יוכל לבנות גרסה..
אני משער שעם כסף כמובן
@אחיה-כהן לא, בחינם
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אה..
אולי תביא ל @מישהו12 שיבנה גרסה אנדרואיד 14 ואז יחזיר לך..
גיבת את הסופר?לא גיביתי
@אחיה-כהן אז כדאי לגבות..
-
@אחיה-כהן לא, בחינם
-
@אחיה-כהן אז כדאי לגבות..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אז כדאי לגבות..
את מה?
כי המכשיר השני כרגע לא עובד
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אז כדאי לגבות..
את מה?
כי המכשיר השני כרגע לא עובד
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
-
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
רגע
אם אני יגבה את כל המחיצות במכשיר החדש, ואנסה לצרוב את זה בישן, אולי זה רעיון?
ומה הכוונה כרום מלא, ואיך עושים את זה?
-
@אחיה-כהן לא, בחינם
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא, בחינם
לא זכור לי דבר כזה
יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים. -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא, בחינם
לא זכור לי דבר כזה
יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים.@מישהו12 כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
לא זכור לי דבר כזה יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
אין שהבנתי אותך פעם זה היה נשמע בחינם..
אז כמה? -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא, בחינם
לא זכור לי דבר כזה
יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים.@מישהו12 כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים.
@אחיה-כהן מה אתה אומר?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
רגע
אם אני יגבה את כל המחיצות במכשיר החדש, ואנסה לצרוב את זה בישן, אולי זה רעיון?
ומה הכוונה כרום מלא, ואיך עושים את זה?
@אחיה-כהן יכול להיות שזה יעזור...
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
רגע
אם אני יגבה את כל המחיצות במכשיר החדש, ואנסה לצרוב את זה בישן, אולי זה רעיון?
ומה הכוונה כרום מלא, ואיך עושים את זה?
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן את הסופר, אולי תגבה את כל המחיצות ותנסה לצרוב.. או שתשאב כרום מלא ..
רגע
אם אני יגבה את כל המחיצות במכשיר החדש, ואנסה לצרוב את זה בישן, אולי זה רעיון?
ומה הכוונה כרום מלא, ואיך עושים את זה?
?
-
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא, בחינם
לא זכור לי דבר כזה
יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים.@מישהו12 כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן לא, בחינם
לא זכור לי דבר כזה
יתכן שאני טועה כמובן, אבל לא נראה לי שהצעתי בחינם.
מי שרלוונטי לו שידבר איתי ונסגור פרטים.אוקיי
אז כמה אתה לוקח על זה?
-
-
מה אתם אומרים על זה, שבמכשיר החדש ניסיתי לעשות גיבוי לכל המחיצות שלו וקיבלתי את אותה הודעת שגי
אה??@אחיה-כהן תנסה אחת אחת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות