עזרה | שיאומי F22 נתקע
-
@אחיה-כהן כל מיני דברים, אם זה רוט או לא יודע מה..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כל מיני דברים, אם זה רוט או לא יודע מה..
אז עדיף להשאיר אותם?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כל מיני דברים, אם זה רוט או לא יודע מה..
אז עדיף להשאיר אותם?
@אחיה-כהן כן,אתה יכול
-
@אחיה-כהן התוכנה לא מראה את הסופר אלה מראה את כל המחיצות הקיימות ואז אתה בוחר שהיא תשאב לך את הסופר..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן התוכנה לא מראה את הסופר אלה מראה את כל המחיצות הקיימות ואז אתה בוחר שהיא תשאב לך את הסופר..
.
-
אם אני רוצה שהמכשיר יחזור להיות בדיוק כמו שהוא היה קודם, עדיף לסמן את כל המחיצות שיש חוץ מהסופר?
@אחיה-כהן אם אתה רוצה לחזור אחורה אתה צריך לשאוב את הסופר הקודם ואז לצרוב אותו
-
@אחיה-כהן אם אתה רוצה לחזור אחורה אתה צריך לשאוב את הסופר הקודם ואז לצרוב אותו
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אם אתה רוצה לחזור אחורה אתה צריך לשאוב את הסופר הקודם ואז לצרוב אותו
יש הבדל אם אני בוחר שישאב את כל המחיצות שיש שם או רק את הסופר?
כי אני רוצה שזה יחזור בדיוק למצב הקודם
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אם אתה רוצה לחזור אחורה אתה צריך לשאוב את הסופר הקודם ואז לצרוב אותו
יש הבדל אם אני בוחר שישאב את כל המחיצות שיש שם או רק את הסופר?
כי אני רוצה שזה יחזור בדיוק למצב הקודם
@אחיה-כהן אם אתה צורב רק את הסופר אז אם תרצה לחזור אחורה תצתרך רק סופר ואם תרצה לצרוב עוד איזה מחיצה תוכל לשאוב את המחיצה שאתה רוצה לצרוב ואז אתה צורב את המחיצה..
אבל סופר יספיק.. -
@אחיה-כהן אם אתה צורב רק את הסופר אז אם תרצה לחזור אחורה תצתרך רק סופר ואם תרצה לצרוב עוד איזה מחיצה תוכל לשאוב את המחיצה שאתה רוצה לצרוב ואז אתה צורב את המחיצה..
אבל סופר יספיק..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אבל סופר יספיק..
יספיק כדי לחזור בדיוק למצב הקודם?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
אבל סופר יספיק..
יספיק כדי לחזור בדיוק למצב הקודם?
@אחיה-כהן כן, ברגע שאתה צורב סופר אז אם תצרוב את הסופר הקודם זה יחזור בדיוק כמו מקודם..
-
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליתודה על ההפניה, אני בד"כ לא נכנס לכאן רק לפעמים והיום נכנסתי עכשיו לכמה דקות.
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליזה גרסאות שהם בנו?
כן זאת גירסה שבניתי בעצמי ואני גם צורב מרחוק.
הגירסה מעולה ממש ב"ה, הרבה מרוצים ממנה.
גם קליטה טובה וגם הוספות מיוחדות שבניתי למכשיר.
תוכל לעיין פרטים על הגירסאות באתר שלי או בקטלוג ווצאפ עסקי
יש לי גם גירסאות מושגחות שניתנות להתאמה אישית.
אני לוקח 150 על הגירסאות, אבל בגלל שהמכשיר שלך נכנס ל"בריק" זה טיפול נוסף ולכן תהליך קצת ארוך יותר אז אני לוקח עליו עוד 50 שח. (צריך לעשות לו פירמוט וצריבה מחדש של כל המחיצות).
אם אתה מעוניין תיצור איתי קשר בווצאפ לעיל
או במייל שלי cohenkosherstore@gmail.com
אני חוזר לעבוד בע"ה שבוע הבא ויש לי עוד מישהו שאני צריך לעזור לו שקדם לך אז אם תרצה ותמתין בסבלנות אשמח לעזור לך.@שלום-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליתודה על ההפניה, אני בד"כ לא נכנס לכאן רק לפעמים והיום נכנסתי עכשיו לכמה דקות.
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליזה גרסאות שהם בנו?
כן זאת גירסה שבניתי בעצמי ואני גם צורב מרחוק.
הגירסה מעולה ממש ב"ה, הרבה מרוצים ממנה.
גם קליטה טובה וגם הוספות מיוחדות שבניתי למכשיר.
תוכל לעיין פרטים על הגירסאות באתר שלי או בקטלוג ווצאפ עסקי
יש לי גם גירסאות מושגחות שניתנות להתאמה אישית.
אני לוקח 150 על הגירסאות, אבל בגלל שהמכשיר שלך נכנס ל"בריק" זה טיפול נוסף ולכן תהליך קצת ארוך יותר אז אני לוקח עליו עוד 50 שח. (צריך לעשות לו פירמוט וצריבה מחדש של כל המחיצות).
אם אתה מעוניין תיצור איתי קשר בווצאפ לעיל
או במייל שלי cohenkosherstore@gmail.com
אני חוזר לעבוד בע"ה שבוע הבא ויש לי עוד מישהו שאני צריך לעזור לו שקדם לך אז אם תרצה ותמתין בסבלנות אשמח לעזור לך.אתה חושב שבכל זאת תוכל לסדר אותו?
-
@שלום-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליתודה על ההפניה, אני בד"כ לא נכנס לכאן רק לפעמים והיום נכנסתי עכשיו לכמה דקות.
@אחיה-כהן כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אני-אני-אני כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן
לכאורה הרום לא מתאים לטלפון שלך
תפנה ל @שלום-כהן או ל @itapi יש להם אחלה גירסאות והם יסדרו לך את המכשיר בכ 100 ש"ח נראה ליזה גרסאות שהם בנו?
כן זאת גירסה שבניתי בעצמי ואני גם צורב מרחוק.
הגירסה מעולה ממש ב"ה, הרבה מרוצים ממנה.
גם קליטה טובה וגם הוספות מיוחדות שבניתי למכשיר.
תוכל לעיין פרטים על הגירסאות באתר שלי או בקטלוג ווצאפ עסקי
יש לי גם גירסאות מושגחות שניתנות להתאמה אישית.
אני לוקח 150 על הגירסאות, אבל בגלל שהמכשיר שלך נכנס ל"בריק" זה טיפול נוסף ולכן תהליך קצת ארוך יותר אז אני לוקח עליו עוד 50 שח. (צריך לעשות לו פירמוט וצריבה מחדש של כל המחיצות).
אם אתה מעוניין תיצור איתי קשר בווצאפ לעיל
או במייל שלי cohenkosherstore@gmail.com
אני חוזר לעבוד בע"ה שבוע הבא ויש לי עוד מישהו שאני צריך לעזור לו שקדם לך אז אם תרצה ותמתין בסבלנות אשמח לעזור לך.אתה חושב שבכל זאת תוכל לסדר אותו?
-
@אחיה-כהן מקסימום הוא יפתח..
-
@אחיה-כהן כן,זה משנה את הגרסה..
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן,זה משנה את הגרסה..
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..איך אני יודע אם הנתונים מוצפנים?
-
@אחיה-כהן מקסימום הוא יפתח..
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן כן,זה משנה את הגרסה..
אבל אם הנתונים שלך מוצפנים אז תצטרך לאפס דרך ריקוברי..איך אני יודע אם הנתונים מוצפנים?
@אחיה-כהן הגדרות, הגדרות אבטחה, הגדרות נוספות, הצפנת הטלפון..
-
@אחיה-כהן אתה אמור לראות בסטטוס בר דורטה של מילים באנגלית ומספרים..
-
@אחיה-כהן אתה אמור לראות בסטטוס בר דורטה של מילים באנגלית ומספרים..
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה אמור לראות בסטטוס בר דורטה של מילים באנגלית ומספרים..
אז אוקיי
אני רואה שהנתונים מוצפנים
איך משנים את זה?
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | שיומי F22 נתקע, דחוף דחוף!!:
@אחיה-כהן אתה אמור לראות בסטטוס בר דורטה של מילים באנגלית ומספרים..
אז אוקיי
אני רואה שהנתונים מוצפנים
איך משנים את זה?
@אחיה-כהן מה סידרת את הטלפון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות