בירור | שינוי גירסא ל f22
-
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי -
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי -
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי@אחיה-כהן יש מצב אתה שאוב את הסופר שולח לי?
-
@אחיה-כהן
תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
אגב איזה מסך הבית זה?@אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן
תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
אגב איזה מסך הבית זה?לאנצר נובה
-
@אחיה-כהן יש מצב אתה שאוב את הסופר שולח לי?
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן
תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
אגב איזה מסך הבית זה?לאנצר נובה
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן
תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
אגב איזה מסך הבית זה?לאנצר נובה
מה זה קובץ בילד ואיך מגיעים אליו?
-
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן
תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
אגב איזה מסך הבית זה?לאנצר נובה
מה זה קובץ בילד ואיך מגיעים אליו?
@אחיה-כהן
אפליקציית mtmanager
https://dl.mt2.cn/MT2.14.4.apk
ותיכנס לנתיב שצויין לעיל -
@אחיה-כהן
המלצה חשובה גבה לפני הצריבה את מחיצת הסופר הנוכחית שלך ע"מ שתוכל לבצע חזרה אחורה במקרה שלא תהיה מרוצה עם המדיך הזה
https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool
כעיקרון לא אמור לעשות בעיה למכשיר שלך וגם א"כ תצרוב את המחיצה שגיבית@אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן
המלצה חשובה גבה לפני הצריבה את מחיצת הסופר הנוכחית שלך ע"מ שתוכל לבצע חזרה אחורה במקרה שלא תהיה מרוצה עם המדיך הזה
https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool
כעיקרון לא אמור לעשות בעיה למכשיר שלך וגם א"כ תצרוב את המחיצה שגיבית@אחיה-כהן תעשה את זה ותסמן את הסופר..
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
-
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
-
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

-
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

כן בשמחה
-
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

-
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:
@אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..
screen-20231227-124730.mp4
אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורייש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?
כן, פרוצה
אפשר?

תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות