דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. עזרה הדדית - שיאומי
  5. בירור | שינוי גירסא ל f22

בירור | שינוי גירסא ל f22

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי
65 פוסטים 6 כותבים 3.8k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אחיה כהן

    Screenshot_20231227-122133.png

    העדכון תוכנה זה דרך כאן?

    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #47

    @אחיה-כהן כן אבל זה שונה טיפה מכאן ומהגרסה השנייה..
    אתה יכול להסריט מסך ולשלוח לכאן?

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שניאור שמחש שניאור שמח

      @אחיה-כהן כן אבל זה שונה טיפה מכאן ומהגרסה השנייה..
      אתה יכול להסריט מסך ולשלוח לכאן?

      א מנותק
      א מנותק
      אחיה כהן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #48

      @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

      @אחיה-כהן כן אבל זה שונה טיפה מכאן ומהגרסה השנייה..
      אתה יכול להסריט מסך ולשלוח לכאן?

      מה להסריט?

      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אחיה כהן

        @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

        @אחיה-כהן כן אבל זה שונה טיפה מכאן ומהגרסה השנייה..
        אתה יכול להסריט מסך ולשלוח לכאן?

        מה להסריט?

        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @אחיה-כהן את הטלפון

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @אחיה-כהן את הטלפון

          א מנותק
          א מנותק
          אחיה כהן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #50

          @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

          @אחיה-כהן את הטלפון

          מה בדיוק להסריט בטלפון?

          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אחיה כהן

            @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

            @אחיה-כהן את הטלפון

            מה בדיוק להסריט בטלפון?

            שניאור שמחש מנותק
            שניאור שמחש מנותק
            שניאור שמח
            צוות פיקוח מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

            "אם לא תנסה, איך תדע?"

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שניאור שמחש שניאור שמח

              @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

              א מנותק
              א מנותק
              אחיה כהן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

              @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

              screen-20231227-124730.mp4
              אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

              א שניאור שמחש A 3 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • א אחיה כהן

                @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                screen-20231227-124730.mp4
                אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                א מנותק
                א מנותק
                אני אני אני
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #53

                @אחיה-כהן
                תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                אגב איזה מסך הבית זה?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אחיה כהן

                  @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                  @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                  screen-20231227-124730.mp4
                  אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #54

                  @אחיה-כהן יש מצב אתה שאוב את הסופר שולח לי?

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אני אני אני

                    @אחיה-כהן
                    תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                    אגב איזה מסך הבית זה?

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אחיה כהן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                    @אחיה-כהן
                    תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                    אגב איזה מסך הבית זה?

                    לאנצר נובה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                      @אחיה-כהן יש מצב אתה שאוב את הסופר שולח לי?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אחיה כהן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                      @אחיה-כהן יש מצב אתה שאוב את הסופר שולח לי?

                      לא הבנתי.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אחיה כהן

                        @אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                        @אחיה-כהן
                        תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                        אגב איזה מסך הבית זה?

                        לאנצר נובה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אחיה כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                        @אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                        @אחיה-כהן
                        תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                        אגב איזה מסך הבית זה?

                        לאנצר נובה

                        מה זה קובץ בילד ואיך מגיעים אליו?

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אחיה כהן

                          @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                          @אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                          @אחיה-כהן
                          תיכנס לקובץ הבילד שלך בנתיב system ותצלם בדר"כ מופיע למעלה בונה הגירסא
                          אגב איזה מסך הבית זה?

                          לאנצר נובה

                          מה זה קובץ בילד ואיך מגיעים אליו?

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני אני אני
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #58

                          @אחיה-כהן
                          אפליקציית mtmanager
                          https://dl.mt2.cn/MT2.14.4.apk
                          ותיכנס לנתיב שצויין לעיל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אני אני אני

                            @אחיה-כהן
                            המלצה חשובה גבה לפני הצריבה את מחיצת הסופר הנוכחית שלך ע"מ שתוכל לבצע חזרה אחורה במקרה שלא תהיה מרוצה עם המדיך הזה
                            https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool
                            כעיקרון לא אמור לעשות בעיה למכשיר שלך וגם א"כ תצרוב את המחיצה שגיבית

                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #59

                            @אני-אני-אני כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                            @אחיה-כהן
                            המלצה חשובה גבה לפני הצריבה את מחיצת הסופר הנוכחית שלך ע"מ שתוכל לבצע חזרה אחורה במקרה שלא תהיה מרוצה עם המדיך הזה
                            https://mitmachim.top/topic/56907/מדריך-מדריך-לגיבוי-קושחה-בsp-flash-tool
                            כעיקרון לא אמור לעשות בעיה למכשיר שלך וגם א"כ תצרוב את המחיצה שגיבית

                            @אחיה-כהן תעשה את זה ותסמן את הסופר..

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אחיה כהן

                              @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                              @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                              screen-20231227-124730.mp4
                              אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                              A מנותק
                              A מנותק
                              aharon77
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #60

                              @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                              @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                              @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                              screen-20231227-124730.mp4
                              אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                              יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A aharon77

                                @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                screen-20231227-124730.mp4
                                אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אחיה כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                screen-20231227-124730.mp4
                                אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                כן, פרוצה

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אחיה כהן

                                  @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                  screen-20231227-124730.mp4
                                  אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                  יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                  כן, פרוצה

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aharon77
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #62

                                  @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                  @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                  screen-20231227-124730.mp4
                                  אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                  יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                  כן, פרוצה

                                  אפשר?🙏

                                  א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A aharon77

                                    @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                    screen-20231227-124730.mp4
                                    אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                    יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                    כן, פרוצה

                                    אפשר?🙏

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אחיה כהן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #63

                                    @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                    @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                    screen-20231227-124730.mp4
                                    אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                    יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                    כן, פרוצה

                                    אפשר?🙏

                                    כן בשמחה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A aharon77

                                      @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                      screen-20231227-124730.mp4
                                      אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                      יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                      כן, פרוצה

                                      אפשר?🙏

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אחיה כהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #64

                                      @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                      @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                      screen-20231227-124730.mp4
                                      אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                      יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                      כן, פרוצה

                                      אפשר?🙏

                                      Nova Launcher_4.2.1-beta2 (1).apk

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אחיה כהן

                                        @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                        screen-20231227-124730.mp4
                                        אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                        יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                        כן, פרוצה

                                        אפשר?🙏

                                        Nova Launcher_4.2.1-beta2 (1).apk

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aharon77
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #65

                                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @aharon77 כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @שניאור-שמח כתב בבירור | שינוי גירסא ל f22:

                                        @אחיה-כהן סתם כל מיני דברים..

                                        screen-20231227-124730.mp4
                                        אל תסתכל על מסך הבית, אני שיניתי אותו, זה לא המקורי

                                        יש לך אך האפליקציה של מסך הבית הזה?

                                        כן, פרוצה

                                        אפשר?🙏

                                        Nova Launcher_4.2.1-beta2 (1).apk

                                        תודה רבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר