בירור | ברקודים באקסס
-
אני מעונין שהוא יוכל ליצור ברקודים וגם לקרא אותם ולמצוא את הרשומה המתאימה איך עושים את זה???
@יצגצטטמר כתב בבירור | ברקודים באקסס:
אני מעונין שהוא יוכל ליצור ברקודים וגם לקרא אותם ולמצוא את הרשומה המתאימה איך עושים את זה???
שאילתה של חיפוש ותיבת טקסט שיקליד אליה מה מסובך?
כמובך שצריך לזה קורא ברקוד! -
@יצגצטטמר כתב בבירור | ברקודים באקסס:
אני מעונין שהוא יוכל ליצור ברקודים וגם לקרא אותם ולמצוא את הרשומה המתאימה איך עושים את זה???
שאילתה של חיפוש ותיבת טקסט שיקליד אליה מה מסובך?
כמובך שצריך לזה קורא ברקוד!@קובי-ברקאי כן אבל אני רוצה שאני אכניס פרטים ולכל רשומה בטבלה יהיה ID ושהוא יצור לזה ברקוד את זה איך אפשר לעשות?
-
@קובי-ברקאי כן אבל אני רוצה שאני אכניס פרטים ולכל רשומה בטבלה יהיה ID ושהוא יצור לזה ברקוד את זה איך אפשר לעשות?
@יצגצטטמר כתב בבירור | ברקודים באקסס:
אבל אני רוצה שאני אכניס פרטים ולכל רשומה בטבלה יהיה ID ושהוא יצור לזה ברקוד את זה איך אפשר לעשות?
אתה רוצה להכניס פריט ושהתוכנה בעצם תיצור לבד ברקוד?
למה לא להשתמש בברקוד הקיים ?
אתה מנסה ליצור בעצם קופה? -
אני מעונין שהוא יוכל ליצור ברקודים וגם לקרא אותם ולמצוא את הרשומה המתאימה איך עושים את זה???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות