בעיה | מדפסת לא מדפיסה
-
מדפסת hp שקיבלתי (איזה משרד שהחליף) נראית חדשה כלומר לא היתה בשימוש כמעט.
חיברתי אותה למחשב ומגיבה היטב להוראות וכו' רק שלמעשה לא הדפים יוצאים חלק.
מדובר במדפסת הזרקת דיו והיו פשוט עובדת כאילו מדפיסה דף (כמדומני התנועות לפי הדף המקורי) אבל יוצא חלק.
כתוב לי שיש מספיק דיו.
מה יכולה להיות הבעיה?הדיו השחור נראה יבש אבל הצבעוני נראה בסדר זה קשור? כי היה צריך לכתוב בהגדרות גם ניסית להדפס דף צבעוני ולא הלך.
תודה רבה.
-
מדפסת hp שקיבלתי (איזה משרד שהחליף) נראית חדשה כלומר לא היתה בשימוש כמעט.
חיברתי אותה למחשב ומגיבה היטב להוראות וכו' רק שלמעשה לא הדפים יוצאים חלק.
מדובר במדפסת הזרקת דיו והיו פשוט עובדת כאילו מדפיסה דף (כמדומני התנועות לפי הדף המקורי) אבל יוצא חלק.
כתוב לי שיש מספיק דיו.
מה יכולה להיות הבעיה?הדיו השחור נראה יבש אבל הצבעוני נראה בסדר זה קשור? כי היה צריך לכתוב בהגדרות גם ניסית להדפס דף צבעוני ולא הלך.
תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות