עזרה|אופיס לא מתעדכן ולכן לא נפתח לי
-
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה|אופיס לא מתעדכן ולכן לא נפתח לי:
@יוני אמר בעזרה|אופיס לא מתעדכן ולכן לא נפתח לי:
@יוסי-מחשבים אמר בעזרה|אופיס לא מתעדכן ולכן לא נפתח לי:
@חיים-כהן-1 אמר בעזרה|אופיס לא מתעדכן ולכן לא נפתח לי:
@יוני יש לך ווינדוס 7 ולמיטב ידיעתי לא עובד עליו 2019
עובד עליו מצויין 2019, עובדה שזה מה שהוא התקין
זה שכתוב לו 2016 זה רק בגלל ה-KMS הישן שיש לו שרשום לאופיס 2016מעניין כי כשזה נפתח רשום לו גם 365

זה גם לא ראיה
תעלה צילום מסך של הוורד (לדוג')
@יוני זה כבר מוזר מאד - זה אכן 365, לא יכול להיות שהתקנת את מה שהעלתי, אני העלתי רק את קבצי 2019 כך שאין סיכוי שזה יהפך ל-365.
אשמח אם תפתח את הסקריפט שדרכו התקנת בשלב שלאחר בחירת התקנת אופליין, אצלי מופיע כך:

-
@יוני זה כבר מוזר מאד - זה אכן 365, לא יכול להיות שהתקנת את מה שהעלתי, אני העלתי רק את קבצי 2019 כך שאין סיכוי שזה יהפך ל-365.
אשמח אם תפתח את הסקריפט שדרכו התקנת בשלב שלאחר בחירת התקנת אופליין, אצלי מופיע כך:

@יוסי-מחשבים זה?

-
@יוני זה כבר מוזר מאד - זה אכן 365, לא יכול להיות שהתקנת את מה שהעלתי, אני העלתי רק את קבצי 2019 כך שאין סיכוי שזה יהפך ל-365.
אשמח אם תפתח את הסקריפט שדרכו התקנת בשלב שלאחר בחירת התקנת אופליין, אצלי מופיע כך:

@יוסי-מחשבים אולי ל @יוני יש במחשב את שניהם, יכול להיות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות