צריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות
-
@מוטי-ברנד אני מאוד רוצה
ואני משתמש חדש אני לא מצליח לפתוח את הצאט...
אולי תעשו לי כמה ליקים יעזרו לי..
תודה רבה -
אני לא קולט מה הולך כאן,למעשה יש מישהו שיכול להוסיף נגן ומצלמה ביאנג כשר מקורי? וכמה זה עולה? בבית שמש כמובן
-
אפשר לעשות הכל , השאלה כמה יעלה לך .
חש בדגמים הראשונים שהזיקו פיזית לכרטיס ולעיינית של המצלמה@איש-יהודי הכרטיס עובד,והמצלמה קיימת
-
@איש-יהודי אתה בבית שמש?
-
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
-
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
-
@איש-יהודי אבל אתה לוקח אחריות?
כי אני הבנתי שחייבים להתקין לי עם קופסת צריבה יש לך? -
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
@מוישי-בלו אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
איך אפשר ליצור איתך קשר
-
@מוישי-בלו אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
איך אפשר ליצור איתך קשר
@it111 אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מוישי-בלו אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
איך אפשר ליצור איתך קשר
@it111 אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מוישי-בלו אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@איש-יהודי תגיד בבקשה אתה יכול לשנות imei? בבית שמש רמה ג ? ואיפה בדיוק?
איך אפשר ליצור איתך קשר
טלפון אני גר ברמה ג
ואני רוצה להכשיר יאנג -
@שוהם307 למה שלא תצרוב לבד?
אם יש לך קצת חוש טכנולוגי לא אמורה להיות לך שום בעייה...
יש כאן בפורום מדריכים מפורטים בנושא.@מתושלח
איפה ראית את הקבצים של הרום של סמסונג כשר יש רק הקבצים המקוריים -
@מתושלח
איפה ראית את הקבצים של הרום של סמסונג כשר יש רק הקבצים המקוריים@כוכב-ירושלמי אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מתושלח
איפה ראית את הקבצים של הרום של סמסונג כשר יש רק הקבצים המקורייםאין כזה דבר
זה הוועדה עשו במיוחד.. -
@כוכב-ירושלמי אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מתושלח
איפה ראית את הקבצים של הרום של סמסונג כשר יש רק הקבצים המקורייםאין כזה דבר
זה הוועדה עשו במיוחד..@MGM-IVR
יש גירסה כשרה ככה הבנתי יש לאיש יהודי ועוד אחד -
@MGM-IVR
יש גירסה כשרה ככה הבנתי יש לאיש יהודי ועוד אחד@כוכב-ירושלמי הם הכשירו בעצמם כנראה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות