צריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות
-
@מוטי-ברנד סבבה נראה מחר אתה יכול לבוא בפרטי?
-
@מוטי-ברנד סבבה נראה מחר אתה יכול לבוא בפרטי?
-
-
@איש-יהודי איפה?
אאני רוצה להחליף גם imei כמה עולה? -
@איש-יהודי אם יש לי מכשיר שבטעות מחקתי קבצי מערכת כמה יעלה לי התקנת גירסה חדשה כשרה?
-
@איש-יהודי אם יש לי מכשיר שבטעות מחקתי קבצי מערכת כמה יעלה לי התקנת גירסה חדשה כשרה?
-
@יוני
זה מכשיר שהיה כשר לפני ? אם לא אז 100 ש''ח לגירסא כשרה .
כשרה ללא חסימת סים לא כשר 60 -
@איש-יהודי סבבה אבל איפה?
וזה גם imei? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@יוני
זה מכשיר שהיה כשר לפני ? אם לא אז 100 ש''ח לגירסא כשרה .
כשרה ללא חסימת סים לא כשר 60@איש-יהודי בגרסה כשרה אין אפשרות למחוק קבצי מערכת
-
@איש-יהודי
לאיפה להגיע? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוטי-ברנד אני מאוד רוצה
ואני משתמש חדש אני לא מצליח לפתוח את הצאט...
אולי תעשו לי כמה ליקים יעזרו לי..
תודה רבה -
אני לא קולט מה הולך כאן,למעשה יש מישהו שיכול להוסיף נגן ומצלמה ביאנג כשר מקורי? וכמה זה עולה? בבית שמש כמובן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
