צריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות
-
@איש-יהודי לאן אני צריך לבוא?
-
@איש-יהודי אני רוצה להוסיף נגן ומצלמה ליאנג כשר שלי
-
רק לראות אם הבנתי נכון, להחליף לגרסה כשרה זה לא כזה סיפור, ולהתקין רוט וכו', הסיפור הקשה זה ה imei, כל עוד שאין אימיי כשר אז הוא לא יקלוט סים כשר, האומנם?
-
@איש-יהודי אני רוצה להוסיף נגן ומצלמה ליאנג כשר שלי
-
@מוטי-ברנד אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@יוסקלה הפלאפון שלך מתחבר למחשב?
אם כן אתה יכול לעשות את זה לבדלהוסיף נגן ומצלמה?
לבד?
מה הקשר חיבור למחשב? -
@מוטי-ברנד אין לי חיבור למחשב,אבל המצלמה נמצאת עדיין בפלאפון
-
@מוטי-ברנד אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@יוסקלה הפלאפון שלך מתחבר למחשב?
אם כן אתה יכול לעשות את זה לבדלהוסיף נגן ומצלמה?
לבד?
מה הקשר חיבור למחשב?@MGM-IVR אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מוטי-ברנד אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@יוסקלה הפלאפון שלך מתחבר למחשב?
אם כן אתה יכול לעשות את זה לבדלהוסיף נגן ומצלמה?
לבד?
מה הקשר חיבור למחשב?אם הפלאפון מתחבר למחשב אפשר להוסיף אפליקציות
-
@מוטי-ברנד אין לי חיבור למחשב,אבל המצלמה נמצאת עדיין בפלאפון
@יוסקלה אמר בצריבה יאנג | בית שמש איפה אפשרי לעשות:
@מוטי-ברנד אין לי חיבור למחשב,אבל המצלמה נמצאת עדיין בפלאפון
זה שהמצלמה נמצאת בפלאפון זה לא עוזר שום דבר כי אין לו אפליקציה בשביל להפעיל אותו
-
@מוטי-ברנד
אם זה גירסא כשרה רגילה הוא לא יכול לבד.
הם נעלו את האפשרות להיכנס למצב גירסא .
אם השאירו את המצלמה אז אפשרי ב150 לעשות לך איזה גירסא שאתה רוצה.
אבל באופן עקרוני אני לא מכניס אפשרות לוידיאו , רק נגן מצלמה תפילון אפשר גם גיפיאס לוח שנה עברי והקלטת שיחות -
@איש-יהודי איפה?
אאני רוצה להחליף גם imei כמה עולה? -
@איש-יהודי איפה?
אאני רוצה להחליף גם imei כמה עולה? -
@מוטי-ברנד ניסיתי כבר שעות שעות ניסיתי ואני לא מצליח......... אני לא יכול להתקין את התוכנה על המחשב שלי..
-
@מוטי-ברנד ניסיתי כבר שעות שעות ניסיתי ואני לא מצליח......... אני לא יכול להתקין את התוכנה על המחשב שלי..
-
@מוטי-ברנד סבבה נראה מחר אתה יכול לבוא בפרטי?
-
@מוטי-ברנד סבבה נראה מחר אתה יכול לבוא בפרטי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות