בירור | חיבור 208 כשר עם כבל למחשב
-
שלום וברכה יש לי פלאפון נוקיה 208 כשר שבדרך כלל הוא לא מתחבר עם כבל למחשב אלא זה רק מסמן טעינה, אבל מידי פעם קורה לו שהוא כן מתחבר!! כן ממש כמו תומך ואז זה נשאר כך עד שהפלאפון נכבה ואחרי שהוא נכבה אז הוא חוזר בחזרה להיות כשר ולא מתחבר למחשב וצריך לחכות מתי יקרה הנס הזה שוב.
וזה כבר כמה וכמה פעמים זה קרה לי ובפעם האחרונה נזהרתי שהפלאפון לא יתכבה כדי שזה ישאר לי והייתי מטעין אותו לעיתים קרובות וזה באמת נשאר לי עד שזה נכבה בטעות וזה חזר להיות כשר,
עכשיו אחרי כל ההקדמה הארוכה הזו, מישהו יודע להסביר לי את פשר התעלומה? ואם מישהו יודע מה צריך לעשות כדי שזה כן יתחבר?
(אגב אני זוכר שפעם חיפשתי תוכנה שגורמת שהמכשיר יתחבר למחשב על ידי כבל ומצאתי את התוכנה הזו, nokia_connectivity_driver.exe אבל לא הצלחתי להפיק ממנה תועלת, אשמח אם מישהו יעזור לומר לי איך משתמשים איתה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות