וינדוס 10 דורש רשיון
-
@AVIVI קח את זה digiboy_activate-online_v12.cmd תפעיל אותו אונליין כמובן (נלקח מהפורום)
-
@AVIVI קח את זה digiboy_activate-online_v12.cmd תפעיל אותו אונליין כמובן (נלקח מהפורום)
@שלמה-ווייס תודה רבה
אבל הפריצה הזו היא למחשב עם אינטרנט
המחשב שלי אין בו אינטרנט
אבל מישהוא כאן עזר לי והביא לי את התוכנה הזו
https://send.magicode.me/send-file/file/0032d08b298dea9df0b47182edbd2fbffad7919f/view
שהיא עוזרת למחשבים ללא חיבור לאינטרנט -
@שלמה-ווייס תודה רבה
אבל הפריצה הזו היא למחשב עם אינטרנט
המחשב שלי אין בו אינטרנט
אבל מישהוא כאן עזר לי והביא לי את התוכנה הזו
https://send.magicode.me/send-file/file/0032d08b298dea9df0b47182edbd2fbffad7919f/view
שהיא עוזרת למחשבים ללא חיבור לאינטרנט@AVIVI העיקר שהסתדרת אבל רק שתדע גם עם המחשב חסום לגמרי הסקריפט הזה יעבוד אם תחבר אותו לאינטרנט אלא א"כ הוציאו את כרטיס הרשת או שחסמו את הרשת בביוס עם סיסמה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות