באג | פורמט פקטורי הפסיק להמיר
-
@Sara-Rivka
תודה רבה מעריך מאד!
בכל אופן פורמט פקטורי תוכנה ידועה ומפורסמת. אמור ליהיות פיתרון לבעיה זו,
אשמח בכל אופן למי שיש פיתרון בעניין. -
@הרוששיבע ניסית להתקין מחדש?
-
@הרוששיבע ניסית להתקין מחדש?
@יוסי-מחשבים היתה לי גירסה ישנה שהפסיקה להמיר, התקנתי גירסה אחרונה והיא עוש אותו בעיה!
אפי' המרה פשוטה כמו mp3 לmp3!!! -
@יוסי-מחשבים היתה לי גירסה ישנה שהפסיקה להמיר, התקנתי גירסה אחרונה והיא עוש אותו בעיה!
אפי' המרה פשוטה כמו mp3 לmp3!!!@הרוששיבע נדמה לי שformat factory משתמש מאחורי הקלעים עם ffmpeg
בדוק מה קורה עם ffmpeg -
@הרוששיבע נדמה לי שformat factory משתמש מאחורי הקלעים עם ffmpeg
בדוק מה קורה עם ffmpeg@משחזר-מידע
סליחה אבל זה שפה של מקצוענים... לר הבנתי כלום...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות