הצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?
-
קורה לי הרבה פעמים שאני רוצה לפנות למאן דהוא שסייע לי כאן בעבר, בצ'אט חדש ובנושא חדש, אך לא מתאפשר לי לעשות כן, מאחר שכבר יצרתי עימו קשר בצ'אט אחר, ולכן אין לי ברירה אלא להמשיך באותו הצ'אט הישן, אף שזה נושא אחר לגמרי.
יש לזה פתרון?
-
קורה לי הרבה פעמים שאני רוצה לפנות למאן דהוא שסייע לי כאן בעבר, בצ'אט חדש ובנושא חדש, אך לא מתאפשר לי לעשות כן, מאחר שכבר יצרתי עימו קשר בצ'אט אחר, ולכן אין לי ברירה אלא להמשיך באותו הצ'אט הישן, אף שזה נושא אחר לגמרי.
יש לזה פתרון?
@שמעיה
לא מומלץ לפוח צ'אט חדש זה עם הרבה באגים -
קורה לי הרבה פעמים שאני רוצה לפנות למאן דהוא שסייע לי כאן בעבר, בצ'אט חדש ובנושא חדש, אך לא מתאפשר לי לעשות כן, מאחר שכבר יצרתי עימו קשר בצ'אט אחר, ולכן אין לי ברירה אלא להמשיך באותו הצ'אט הישן, אף שזה נושא אחר לגמרי.
יש לזה פתרון?
@שמעיה כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
אף שזה נושא אחר לגמרי.
למה נושא אחר דורש צאט חדש?
גם בגוגל צאט כל פעם שאתה פונה למישהו בנושא חדש אתה פותח צאט חדש? -
קורה לי הרבה פעמים שאני רוצה לפנות למאן דהוא שסייע לי כאן בעבר, בצ'אט חדש ובנושא חדש, אך לא מתאפשר לי לעשות כן, מאחר שכבר יצרתי עימו קשר בצ'אט אחר, ולכן אין לי ברירה אלא להמשיך באותו הצ'אט הישן, אף שזה נושא אחר לגמרי.
יש לזה פתרון?
@שמעיה
תפתח עוד אחד. -
@שמעיה כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
אף שזה נושא אחר לגמרי.
למה נושא אחר דורש צאט חדש?
גם בגוגל צאט כל פעם שאתה פונה למישהו בנושא חדש אתה פותח צאט חדש?@ראובן-שבתי כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
@שמעיה כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
אף שזה נושא אחר לגמרי.
למה נושא אחר דורש צאט חדש?
גם בגוגל צאט כל פעם שאתה פונה למישהו בנושא חדש אתה פותח צאט חדש?אתה לא?
-
@שמעיה
לא מומלץ לפוח צ'אט חדש זה עם הרבה באגים -
@שמעיה
תפתח עוד אחד.@יצחק-קוזניץ כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
@שמעיה
תפתח עוד אחד.זה בדיוק מה ששאלתי כאן ... איך עושים את זה.
אבל ב"ה, עכשיו אני כבר יודע, תודה.
-
@יעקב-מ-פינס כתב בהצעת ייעול | איך מתחילים צ'אט חדש ולא כהמשך לצ'אט ישן?:
@שמעיה
לא מומלץ לפוח צ'אט חדש זה עם הרבה באגיםיותר מאשר המשך לצ'אט קיים?
@שמעיה
כן
כל העניין של צ'אט זה שאתה מדבר כמו בשיחת טלפון שלא משנה על איזה עניין אתה מדבר עם הצד השני באותו מס' -
@שמעיה
כן
כל העניין של צ'אט זה שאתה מדבר כמו בשיחת טלפון שלא משנה על איזה עניין אתה מדבר עם הצד השני באותו מס' -
@שמעיה
אין כאן המקום לפרטם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

