מחיקת משחקים בנוקיה C2
-
אני רוצה למחוק רק את המשחקים בנוקיה C2 איך אני עושה את זה?
ניסיתי כמו המדריך הזה אבל זה לא עבד. -
אני רוצה למחוק רק את המשחקים בנוקיה C2 איך אני עושה את זה?
ניסיתי כמו המדריך הזה אבל זה לא עבד.@y-l אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:
אני רוצה למחוק רק את המשחקים בנוקיה C2 איך אני עושה את זה?
ניסיתי כמו המדריך הזה אבל זה לא עבד.למה לא דרך מובי?
-
@y-l אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:
אני רוצה למחוק רק את המשחקים בנוקיה C2 איך אני עושה את זה?
ניסיתי כמו המדריך הזה אבל זה לא עבד.למה לא דרך מובי?
-
@יוני אני די חדש כאן בפורום כך שאני לא כ"כ יודע מה זה מובי ואיך אני מסיר בדיוק.... אשמח להוראות יותר מפורטות. תודה
-
@y-l אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:
@יוני אני די חדש כאן בפורום כך שאני לא כ"כ יודע מה זה מובי ואיך אני מסיר בדיוק.... אשמח להוראות יותר מפורטות. תודה
אוקיי
אני לא יודע מה הוא המדריך של מה שהעלת ולא יודע אם זה פשוט או לא
יש לך פה תוריד ואני יעזור לך בלי נדר -
-
@y-l אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:
לא נפתח לי הצ'אט - אני טרי מידי בפורום....
אין לי הרשאה
נסה עכשיו וגם לרענן את הפורום
-
@y-l אמר במחיקת משחקים בנוקיה C2:
לא נפתח לי הצ'אט - אני טרי מידי בפורום....
אין לי הרשאה
נסה עכשיו וגם לרענן את הפורום
-
@שלום-כהן
יש לי נוקיה C2 ולא הצלחתי למחוק את המשחקים מצורף גיבוי של הישומים גיבוי026 יישומים ומשחקים בלבד.nbf
אשמח לקובץ שאני יוכל למחוק
תודה רבה@לוזור ניסית עם מובי?
-
@לוזור יצא לך לחבר את הפלאפון למחשב והתוכנה קראה את זה
ראית את הקבצים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות