בקשת מידע | משתנים ב - MacroDroid
-
אשמח להסברים, כגון: מה אומר כל סוג של משתנה - בוליאני/מחרוזת/מילון/וכו', ולמה הם משמשים, ואיך בונים/מגדירים אותם?
-
@נחמן-פלח אין לי הרשאה להתכתב בצ'אט.
לא עולה לי משהו בראש עכשיו, אבל הייתי רוצה להבין בזה איך זה עובד, ולהגדיל את ידיעותיי בזה... -
@mlpk אז תדבר איתי בצ׳אט גוגל עם המייל שבפרופיל
(זה פשוט מסובך ולא באלי לפתוח פה שרשור עם 200 תגובות
) -
@mlpk אז תדבר איתי בצ׳אט גוגל עם המייל שבפרופיל
(זה פשוט מסובך ולא באלי לפתוח פה שרשור עם 200 תגובות
) -
איזה ביקוש

למסקנה זה בעצם עובד ככה שלמשל הגדרת קלט קולי ואתה רוצה שהתמלול שיצא ישלח במייל איך עושים את זה פשוט מגדרים שהתמלול יישמר לערך {lv=מה שבא לכם} ואז בטקסט שזה אמור לשלוח למייל כותבים {lv=מה שבא לכם} צריך שיהיה תאימות בין מה שאחרי השווה בתימלול ובמייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות