אני יכול לשלוח המון מיילים ביחד?
-
יש לי 300! אנשי קשר ואני רוצה לשלוח לכולם ביחד (כמובן שכל אחד בעותק מוסתר)
יש דרך?
אני רוצה לעשות מייל ולהוסיף אוטומטי את כולם לרשימת תפוצה@MGM-IVR אמר באני יכול לשלוח המון מיילים ביחד?:
יש לי 300! אנשי קשר ואני רוצה לשלוח לכולם ביחד (כמובן שכל אחד בעותק מוסתר)
יש דרך?
אני רוצה לעשות מייל ולהוסיף אוטומטי את כולם לרשימת תפוצהיש אתרים שנותנים רשימה עד כ200 אנשים ואתה כותב מאיזה מייל זה נשלח
-
@MGM-IVR אמר באני יכול לשלוח המון מיילים ביחד?:
יש לי 300! אנשי קשר ואני רוצה לשלוח לכולם ביחד (כמובן שכל אחד בעותק מוסתר)
יש דרך?
אני רוצה לעשות מייל ולהוסיף אוטומטי את כולם לרשימת תפוצהיש אתרים שנותנים רשימה עד כ200 אנשים ואתה כותב מאיזה מייל זה נשלח
-
צריך רק לקחת בחשבון שאם שולחים כמות גדולה כזו, יש סיכוי גדול שאנשים יסמנו "ספאם"
מספיק אפילו שאחוז קטן מהם יסמנו ספאם
ואז יכול להווצר מצב שכל מייל שישלח לאחר מכן מהכתובת הזו יכנס אוטומטית לספאם
אני כותב זאת לאחר שנכויתי פעם מבעיה זו, וארך לי הרבה זמן עד שהענין סודר. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות