בעיה | צריך עזרה!!! נגן M200 מעלי נדלק ונתקע על הסמל של האנדרואיד
-
הוא מתחבר אבל בגלל שהוא לא נדלק המחשב כותב שהנגן לא זוהה
נראה לי שצריך לצרוב גירסא אם יש למישו או מישו יודע איך אני יכול להשיג גירסא לנגן M200 אשמח שיעדכן
תודה -
@צבי כתב בבעיה | צריך עזרה!!! נגן M200 מעלי נדלק ונתקע על הסמל של האנדרואיד:
@ידידים יש לי גירסה,
יש לך איך לצרוב?ת'אמת אין לי כל כך מידע בעניין הזה
יש לך איך להסביר לי או אולי על ידי שליטה מרחוק -
כאן יש את הגרסה הרגילה
https://www.dropbox.com/t/o8Z1FbZj0zrOmttj -
אם יש בעיה עם הפוסט אמחק את זה.
לא יודע אם זה נכנס לנושא פריצה או תיקון...@ידידים אני ארשום לך בערך איך זה אמור לעבוד.
התוכנה לצריבה תוריד מכאן https://www.dropbox.com/t/W0DkBTOdx55t3tm5
הוראות צריבה:
דבר ראשון להשהות אנטי וירוס - חובה
תחלץ את התיקייה של התוכנה, תוריד את הקובץ הזה https://www.dropbox.com/s/3wmqa0yctttdz6h/miracle_start_fix.bat?dl=0
תכניס את הקובץ לתוק התיקייה של התוכנה.
תפעיל את התוכנה כאן

תפעיל את הקובץ miracle_start_fix כמנהל, ואח"כ תלחץ על Connect Botton
אח"כ תפעל לפי התמונות


עכשיו תחבר את הנגן כשזה מכובה ויש לפחות 60% בטריה
לאחמ"כ עולה חלון עם כל הקבצים של הצריבה, ללחוץ על אישור ולחכות עד שמסיים.
-
אני לא מוצא את הקובץ המסומן בתוך התיקייה

יש רק את הקובץ התחתון שיש לו אותו סימון שוקל 92 מג"ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אין לי את הקובץ שהדגשת