בעיה | התקנת WINDOWS
-
שלום יש לי מחשב נייד שביצעתי לו איתחול והאתחול הושלם אך לאחר שהמחשב נדלק כדי להתקין את WINDOWS מחדש הוא כותב לי הודעת שגיאה ונותן לי אופציה לנסות להתקין שוב אך זה חוזר על עצמו ואני לא יכול לעשות כלום במחשב כי הוא לא נפתח
@EM308 יש מצב לצילום מסך (עם מצלמה חיצונית כמובן)?
-
שלום יש לי מחשב נייד שביצעתי לו איתחול והאתחול הושלם אך לאחר שהמחשב נדלק כדי להתקין את WINDOWS מחדש הוא כותב לי הודעת שגיאה ונותן לי אופציה לנסות להתקין שוב אך זה חוזר על עצמו ואני לא יכול לעשות כלום במחשב כי הוא לא נפתח
-
שלום יש לי מחשב נייד שביצעתי לו איתחול והאתחול הושלם אך לאחר שהמחשב נדלק כדי להתקין את WINDOWS מחדש הוא כותב לי הודעת שגיאה ונותן לי אופציה לנסות להתקין שוב אך זה חוזר על עצמו ואני לא יכול לעשות כלום במחשב כי הוא לא נפתח
-
שלום יש לי מחשב נייד שביצעתי לו איתחול והאתחול הושלם אך לאחר שהמחשב נדלק כדי להתקין את WINDOWS מחדש הוא כותב לי הודעת שגיאה ונותן לי אופציה לנסות להתקין שוב אך זה חוזר על עצמו ואני לא יכול לעשות כלום במחשב כי הוא לא נפתח
-
אין לי גישה ללחוץ על שום דבר כי מיד שאני מדליק ישר זה מגיע וברגע שאני לוחץ אישור זה חוזר על עצמו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



