בקשת מידע | מולטימדיה ליונדאי i30 שנת 2013
-
מחפש קישורים אמינים (עדיף לניסיון מול המוכר) מאלי אקספרס למערכת מולטימדיה לרכב הנ"ל.
תודה רבה. -
מחפש קישורים אמינים (עדיף לניסיון מול המוכר) מאלי אקספרס למערכת מולטימדיה לרכב הנ"ל.
תודה רבה.@עימוד-לכל-עמוד אתה יכול לשים מולטימדיה, אבל אצלי באוטו קניתי מכשיר שנקרא קוביית אנדרואיד, זהו מין מכשיר שמתחבר לUsb באוטו ואז " עובד " על המסך הפשוט שיש לך באוטו כאילו שהסמארטפון מחובר , אתה יכול גם להזמין באלי אקספרס אם תירצה אשלח לך קישור, העלות הי כ500 שקלים , אבל לכל אוטו זה עובד אחרת, ולכן אני ממליץ לשלם יותר וללכת לחנות לאביזרי רכב שיתקין לך את האחד המתאים ביותר לאוטו בדגם והשנתון שלך .
-
@עימוד-לכל-עמוד אתה יכול לשים מולטימדיה, אבל אצלי באוטו קניתי מכשיר שנקרא קוביית אנדרואיד, זהו מין מכשיר שמתחבר לUsb באוטו ואז " עובד " על המסך הפשוט שיש לך באוטו כאילו שהסמארטפון מחובר , אתה יכול גם להזמין באלי אקספרס אם תירצה אשלח לך קישור, העלות הי כ500 שקלים , אבל לכל אוטו זה עובד אחרת, ולכן אני ממליץ לשלם יותר וללכת לחנות לאביזרי רכב שיתקין לך את האחד המתאים ביותר לאוטו בדגם והשנתון שלך .
@הקדוש52 כתב בבקשת מידע | מולטימדיה ליונדאי i30 שנת 2013:
ללכת לחנות לאביזרי רכב שיתקין לך את האחד המתאים ביותר לאוטו בדגם והשנתון שלך .
למה ללכת ולשלם כפול 5???
אפשר להתקין לבד.תזמין פאנל + כבל בקישור הזה.
ומערכת אוניברסלית 9 אינץ' (ממליץ על דגם T10A) בקישור הזה.
אשמח לעזור אם יש עוד שאלות. -
@הקדוש52 כתב בבקשת מידע | מולטימדיה ליונדאי i30 שנת 2013:
ללכת לחנות לאביזרי רכב שיתקין לך את האחד המתאים ביותר לאוטו בדגם והשנתון שלך .
למה ללכת ולשלם כפול 5???
אפשר להתקין לבד.תזמין פאנל + כבל בקישור הזה.
ומערכת אוניברסלית 9 אינץ' (ממליץ על דגם T10A) בקישור הזה.
אשמח לעזור אם יש עוד שאלות.@מיישה אם היתנסית בדגם הרכב המדובר במכשיר אז אני לא אומר מילה אבל אם לא , ובכן זה חמישים חמישים יכול להיות שזה יעבוד טוב עליו ויכול להיות שלא וזרקת את הכסף לפח , אני יודע כי לפני שהתקנתי מכשיר דומה לאוטו שלי , ביררתי אצל כמה חנויות לאביזרי רכב וכולם אמרו אותו דבר.
-
@מיישה אם היתנסית בדגם הרכב המדובר במכשיר אז אני לא אומר מילה אבל אם לא , ובכן זה חמישים חמישים יכול להיות שזה יעבוד טוב עליו ויכול להיות שלא וזרקת את הכסף לפח , אני יודע כי לפני שהתקנתי מכשיר דומה לאוטו שלי , ביררתי אצל כמה חנויות לאביזרי רכב וכולם אמרו אותו דבר.
@הקדוש52 כתב בבקשת מידע | מולטימדיה ליונדאי i30 שנת 2013:
@מיישה אם היתנסית בדגם הרכב המדובר במכשיר אז אני לא אומר מילה אבל אם לא , ובכן זה חמישים חמישים יכול להיות שזה יעבוד טוב עליו ויכול להיות שלא וזרקת את הכסף לפח , אני יודע כי לפני שהתקנתי מכשיר דומה לאוטו שלי , ביררתי אצל כמה חנויות לאביזרי רכב וכולם אמרו אותו דבר.
ברור שחנות אביזרי רכב יאמרו לך שכל המוצרים מעליאקספרס הם זבל, למרות שאני יודע מידיעה שרובם מזמינים בדיוק משם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות