שאלה. ביטל הודעות שבWindows אוטמוטי
-
שלום לכולם!
יש דרך לעשות שאחרי זמן מסיום ההודעות שמופיעות בשורת המשימות יעלמו לבד?
כי לפעמים גם אחרי הפעלה מחדש הם נשארות
אני מדבר על זה:
-
שלום לכולם!
יש דרך לעשות שאחרי זמן מסיום ההודעות שמופיעות בשורת המשימות יעלמו לבד?
כי לפעמים גם אחרי הפעלה מחדש הם נשארות
אני מדבר על זה:
-
@DSAQ
נסה את זה:
Settings
System
Notifications and actions
תחת Notifications בחר Focus assist settings
תחת Automatic rules בחר During these times
תכוון זמנים להפעלת הודעות ולסגירתם
זאת הדרך היחידה שמצאתי -
@DSAQ
נסה את זה:
Settings
System
Notifications and actions
תחת Notifications בחר Focus assist settings
תחת Automatic rules בחר During these times
תכוון זמנים להפעלת הודעות ולסגירתם
זאת הדרך היחידה שמצאתי@clickcom אמר בשאלה. ביטל הודעות שבWindows אוטמוטי:
@DSAQ
נסה את זה:
תכוון זמנים להפעלת הודעות ולסגירתם
זאת הדרך היחידה שמצאתינראה לי שזה רק מגדיר שבשעות שהוגדרו פועל סיוע בהתמקדות לאי הצגת ההודעות והעברתם לחלון ההודעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות